کد خبر: ۲۱۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۷ - 2019January 01
در حال حاضر دوباره با کمبود این نوع پانسمان مواجه شده ایم و نکته قابل توجه این است که زخم های بیماران ای بی متوجه آثار تحریم ها نیست
شفاآنلاین>سلامت>مدیرعامل خانه بیماران ای بی گفت: هزینه پانسمان یک بیمار ای بی در ماه ۳ میلیون تومان است که تامین آنها واقعا مشکل است.

به گزارش شفاآنلاین، سیدحمیدرضا هاشمی گلپایگانی، به تلاش های وزارت بهداشت برای کاهش آلام بیماران ای بی، اشاره کرد و افزود: باید با بیمار ای بی زندگی کنیم تا بتوانیم درد و رنج آنها را لمس کنیم.

وی با اشاره به مهم ترین مسئله بیماران ای بی که پانسمان است، گفت: هزینه پانسمان یک بیمار ای بی در ماه ۳ میلیون تومان است که تامین آنها واقعا مشکل است.

مدیرعامل خانه بیماران ای بی، افزود: این نوع پانسمان ها پس از قرار گرفتن روی زخم<Wound> و برداشتن آنها، هیچ آسیبی به پوست بیمار نمی زند و سوزش ندارد. در حالی که سایر پانسمان ها چنین ویژگی ندارند.

هاشمی با اشاره به تامین این پانسمان ها در یک دوره ۳۶ ماهه برای بیماران ای بی گفت: در حال حاضر دوباره با کمبود این نوع پانسمان مواجه شده ایم و نکته قابل توجه این است که زخم های بیماران ای بی متوجه آثار تحریم ها نیست. مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: