کد خبر: ۲۱۸۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۷ - 2019January 01
طی 5 سال گذشته وزیر بهداشت و تیم ایشان با تلاش جهادی دستاوردهای زیادی را در حوزه بهداشت و سلامت برای کشور به ارمغان آوره اند
شفاآنلاین>سلامت> نماینده مردم نکا و بهشهر در مجلس با هشدار نسبت به اینکه با رفتن قاضی زاده هاشمی مهمترین دستاورد دولت یازدهم و دوازدهم یعنی طرح تحول سلامت با چالش و مشکلات زیادی مواجه می شود، گفت: قاضی زاده هاشمی بهترین عملکرد را در دولت روحانی داشته و با رفتن وی دولت وارد چالش جدیدی می شود.

به گزارش شفاآنلاین، علی‌محمد شاعری در واکنش به خبر استعفای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه قاضی زاده هاشمی در دولت روحانی بهترین عملکرد را داشته است، گفت: طی 5 سال گذشته وزیر بهداشت و تیم ایشان با تلاش جهادی دستاوردهای زیادی را در حوزه بهداشت و سلامت برای کشور به ارمغان آوره اند.

نماینده مردم نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس و دولت باید با همکاری هماهنگ نقاط ضعف و مشکلات(Difficulties) وزارت بهداشت را رفع کنند، افزود: از رئیس جمهور تقاضا داریم به هیچ عنوان با استعفای وزیر بهداشت موافقت نکند و خواسته ها و مطالبات وی را تامین کند تا بتواند مانند گذشته با جدیت و قوت به کار خود ادامه دهد.

اختصاص 500 میلیون دلار برای تامین دارو و تجهیزات مورد نیاز مطالبه اصلی وزارت بهداشت

این نماینده مردم در مجلس دهم، با یادآوری اینکه مطالبه اصلی وزارت بهداشت را اختصاص 500 میلیون دلار برای تامین دارو و تجهیزات مورد نیاز دانست و ادامه داد: مطالبه سران قوا را نیز دارد و در ستاد هماهنگی ستاد قوا به تصویب رسیده است اما در حال حاضر سازمان های ذی ربط با وزارت بهداشت همکاری لازم را ندارند.

نباید اجازه داد دولت(Government) با استعفای وزیر توانمند و کارآمد وارد چالش جدیدی شود

شاعری با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد دولت با استعفای وزیر توانمند و کارآمد وارد چالش جدیدی شود، تصریح کرد: قاضی زاده هاشمی به عنوان متخصص و مدیری جهادی نقطه قوت دولت آقای روحانی است و بی شک با رفتن ایشان وزارت بهداشت دچار تلاطم و سوء مدیریت خواهد شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: می طلبد رئیس جمهور به سازمان برنامه و بودجه دستور دهد در مقابل مطالبات و درخواست های وزارت بهداشت پاسخگو باشد تا گامی جدی در جهت تقویت حوزه سلامت و بهداشت جامعه برداشته و به تحقق اهداف طرح محوری سلامت در جامعه کمک شود.

با استعفای وزیر بهداشت طرح تحول سلامت بر زمین مانده و مشکلات زیادی برای آن به وجود خواهد آمد

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، با هشدار نسبت به اینکه با استعفای وزیر بهداشت طرح تحول سلامت بر زمین مانده و مشکلات زیادی برای آن به وجود خواهد آمد، گفت: بی شک با رفتن قاضی زاده هاشمی مهمترین دستاورد دولت یازدهم و دوازدهم یعنی طرح تحول سلامت با چالش و آسیب های زیادی مواجه می شود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: