کد خبر: ۲۱۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۷ - 2018December 30
مطمئنا در زمینه پیگیری و پرداخت معوقات بازنشستگان وزارت بهداشت از سوی سازمان برنامه و بودجه کوتاه نخواهیم آمد و انتظار داریم که این سازمان، کمک کند تا مشکلات بازنشستگان وزارت بهداشت مانند سایر وزارتخانه‌های دولتی و همچنین مطالبات پزشکان و پرستاران به موقع پرداخت شود
شفا آنلاین>سلامت>نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: در عدم پرداخت معوقات بازنشستگان تقصیری متوجه وزارت بهداشت نیست و سازمان برنامه و بودجه باید به میدان بیاید و اگر این سازمان بخواهد توپ را به میدان وزارت بهداشت بیاندازد، بی انصافی است.

به گزارش شفا آنلاین، عدل هاشمی پور گفت: مطمئنا در زمینه پیگیری و پرداخت معوقات بازنشستگان وزارت بهداشت از سوی سازمان برنامه و بودجه کوتاه نخواهیم آمد و انتظار داریم که این سازمان، کمک کند تا مشکلات بازنشستگان وزارت بهداشت مانند سایر وزارتخانه‌های دولتی و همچنین مطالبات پزشکان و پرستاران به موقع پرداخت شود.

وی تصریح کرد: مگر می شود بازنشستگان وزارت بهداشت که تعداد آنها کم نیست و سال های زیادی است که منتظر پرداخت حق و حقوق بازنشستگی خود هستند را در نظر نگیریم؟ باید همه نمایندگان از کمیسیون های مختلف از جمله کمیسیون تلفیق بودجه، برنامه و بودجه و محاسبات و سازمان برنامه و بودجه و دولت کمک کنند تا این مشکل حل شود.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: اگر معوقات بازنشستگان وزارت بهداشت پرداخت نشود، آتش زیر خاکستر است و اگر به فریاد آنها نرسیم، ممکن است مشکلاتی ایجاد شود و قصور این مشکل بر گردن سازمان برنامه و بودجه است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: