کد خبر: ۲۱۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۷ - 2018December 30
ایران در دنیا به پزشکان ماهر مشهور است و بیشتر نیاز به آن است که خدمات گردشگری سلامت خود را به دنیا با تضمین‌های بین‌المللی ارائه و معرفی کند
شفا آنلاین>سلامت>قائم مقام وزارت گردشگری، فرهنگ و هنر مالزی با تشریح توانایی‌های ایران در حوزه درمان از جمله شهرت پزشکان ایرانی در مهارت‌های جراحی در دنیا - فقدان برند بین المللی را از مهمترین چالش‌های ایران در حوزه گردشگری سلامت عنوان کرد.

به گزارش شفا آنلاین، پرفسور دانگ وانگ کنگ در نشست توسعه گردشگری سلامت و تندرستی ایران و مالزی به تشریح چگونگی خدمات به گردشگران خارجی در مالزی پرداخت و گفت: بحث زیبایی مختص به یک نفر نیست. یعنی کسی را نمی‌توان پیدا کرد که مایل نباشد زیبا باشد به خصوص ایرانی‌ها که بسیار زیبایی را دوست دارند و زیبا بودن به مانند بازی فوتبال است که اکثر افراد به آن تمایل دارند و زن و مرد نمی‌شناسد و یک بحث جهانی است و ما خوشحالیم که امروز در ایران هستیم تا بتوانیم با استفاده از پتانسیل‌های این کشور که تمدن کهنی دارد در حوزه گردشگری سلامت(health tourism) و تندرستی همکاری کنیم.

پرفسور دانگ وانگ در پاسخ به پرسش خبرنگاران در تشریح آمار جذب گردشگر سلامت توسط مالزی عنوان کرد: مالزی سالانه 2.5 میلیون گردشگر، توریسم سلامت جذب می‌کند و ما فقط خدمت سلامت و تندرستی ارائه نمی‌دهیم بلکه در قالب این خدمات، بسته‌های تور، هتل و حتی تور جشن ازدواج و در نهایت فروش محصولات خدمات مان را نیز به گردشگران ارائه می‌دهیم.

وی ادامه داد: مالزی یکی از کشورهایی است که در حوزه گردشگری تندرستی از جمله لاغری و تحصیلات تکمیلی در این حوزه جایگاه قابل توجهی دارد به خصوص در حوزه سلول‌های جوان‌سازی که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم دنیا است.

قائم مقام وزارت گردشگری، فرهنگ و هنر مالزی در قالب مقایسه توریسم سلامت ایران و مالزی در پاسخ به خبرنگاران تصریح کرد: ما بیشتر متمرکز بر توریسم تندرستی و زیبایی هستیم ولی ایران متمرکز بر توریسم درمان است و بسیار نیز در دنیا از نظر پزشکان شهرت دارد.

نماینده دولت مالزی در پژوه توسعه گردشگری بیوتی در قالب پیشنهادهایی به ایران برای ارتقای گردشگری سلامت خود عنوان کرد: وقتی کسی برای دریافت خدمات تندرستی وارد مالزی می‌شود به دلیل وجود برند بین المللی، خیال گردشگر آسوده است که با اطمینان کامل خدمات خود را دریافت می‌کند بنابراین ایران نیز باید به سمت برندسازی بین‌المللی پیش رفته و خدمات خود را نیز در این قالب تضمین دهد.

قائم مقام وزارت گردشگری، فرهنگ و هنر مالزی خاطر نشان کرد: ایران در دنیا به پزشکان ماهر مشهور است و بیشتر نیاز به آن است که خدمات گردشگری سلامت خود را به دنیا با تضمین‌های بین‌المللی ارائه و معرفی کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: