کد خبر: ۲۱۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۷ - 2018December 30
ثبت نام این آزمون در اسفند ماه سال جاری به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانیhttp://www.sanjeshp.ir/ انجام می‌شود. آزمون تیر ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد
شفا آنلاین>سلامت>زمان و شرایط شرکت در سی و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی سال ۱۳۹۸ اعلام شد.

به گزارش شفا آنلاین، ثبت نام این آزمون در اسفند ماه سال جاری به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانیhttp://www.sanjeshp.ir/ انجام می‌شود. آزمون تیر ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

گفتنی است داوطلبان متاهل فقط یک بار با استفاده از قانون تسهیلات ازدواج جوانان ایرانی (یا در دوره دانشجویی و یا حداکثر یک سال بعد از فارغ التحصیلی) می‌توانند قبل از انجام خدمت سربازی یا خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، در این آزمون شرکت کنند.

داوطلبان واجد شرایط آیین نامه تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، فقط یک بار (یا در دوره دانشجویی یا حداکثر ۲ سال بعد از فارغ الحصیلی- در خصوص داوطلبان مذکور این قانون تابع سازمان نظام وظیفه است) با استفاده از این آیین نامه می‌توانند قبل از انجام خدمت سربازی یا خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، در آزمون دستیاری شرکت کنند.

دانشجویان سال آخر (متاهل یا استعداد درخشان) در صورت ارائه گواهی فراغت از تحصیل تا ۳۱ شهریور ۹۸ مجاز به شرکت در آزمون سال ۹۸ خواهند بود.

به گزارش مفدا، جدول ضرایب و تعداد سؤالات دروس آزمون دستیاری دندانپزشکی دوره ۳۳ سال ۹۸ به شرح زیر است:


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: