کد خبر: ۲۱۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۷ - 2018December 30
خانواده مصدومان این حادثه نگران پرداخت هزینه‌ها نباشند. دیه قربانیان و مصدومان حادثه به محض اینکه میزان تقصیر دانشگاه علوم و تحقیقات در رابطه با این حادثه مشخص شود پس از تحقیقات کامل و طبق نظر مقام قضایی در اسرع وقت پرداخت خواهد شد
شفاآنلاین>سلامت> سرپرست اداره کل حقوقی دانشگاه علوم و تحقیقات از پرداخت دیه قربانیان و هزینه درمان مصدومان حادثه سقوط اتوبوس دانشگاه آزاد خبر داد.

به کزارش شفاآنلاین، سید حسین طباطبایی گفت: خانواده مصدومان این حادثه نگران پرداخت هزینه‌ها نباشند. دیه قربانیان و مصدومان حادثه به محض اینکه میزان تقصیر دانشگاه علوم و تحقیقات در رابطه با این حادثه مشخص شود پس از تحقیقات کامل و طبق نظر مقام قضایی در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

وی در رابطه با وضعیت (Condition)بازداشت پیمانکار و نیروی تأسیساتی دانشگاه نیز گفت: سه‌شنبه گذشته، درست همزمان با حادثه‌ای که رخ داد، پیمانکار و تأسیساتی بازداشت شده و تحقیقات در این رابطه از سوی بازپرس پرونده ادامه دارد. ما همچنان پیگیر پرونده و احقاق حقوق دانشجویان هستیم و آنها را مانند بچه‌های خودمان می‌دانیم. این حادثه برای همه ما دردناک بود.

5 نفر نیز تاکنون در رابطه با این حادثه از سمت اجرایی‌شان برکنار و برای رسیدگی به هیأت تخلفات معرفی شده‌اند. این هیأت پس از بررسی موضوع درصورتی که کسی مقصر شناخته شود طبق قانون(Law) با او برخورد خواهد کرد. افراد برکنار شده کسانی هستند که در انتخاب پیمانکار و نظارت بر عملکرد او دخیل بودند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: