کد خبر: ۲۱۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۷ دی ۱۳۹۷ - 2018December 28
دودلينگ نوعی طراحی است كه بيانگر حالت‌های روانی است و بيشتر ذهن ناهوشيار افراد در آن درگير خواهد شد كه از نمونه‌های بارز آن می‌توان به خط خطی‌های پای تلفن هنگام صحبت كردن نام برد
شفاآنلاین>اجتماعی>آیین گشایش سومين نمايشگاه دودلينگ آرت ايران در تاریخ جمعه ٧ دی ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۶ به میزبانی گالری شرق با همکاری بنیاد فردوسی با اثرهای هنری ۴۸ نفر از هنرمندان تجسمی برپا خواهد شد.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از روابط عمومی بنیاد فردوسی هانی نجم (پايه گذار دودلينگ آرت در ايران) به همراه سالومه گلنراقی، مدیر هماهنگی اين نمايشگاه گروهی و وحید بهرامی، طراح پوستر نمایشگاه هستند.

در آیین گشایش این نمایشگاه هنری<Art exhibition> کارگاه آزاد هنری (ورک‌شاپ) هانی شرار برپا می‌شود كه به اين روش دودلینگ که طراحی نوین و ویژه‌ای است به مخاطبان معرفی خواهد شد.

گفتنی است، دودلينگ نوعی طراحی است كه بيانگر حالت‌های روانی است و بيشتر ذهن ناهوشيار افراد در آن درگير خواهد شد كه از نمونه‌های بارز آن می‌توان به خط خطی‌های پای تلفن هنگام صحبت كردن نام برد.

اين نمايشگاه هنری، نخستین نمايشگاهی است كه به صورت جدی و تخصصی به دودلينگ آرت و اين گونه طراحی پرداخته است که تلاش خواهد شد در نگارخانه‌های ديگر نيز این نمایشگاه برپا شود.

آیین گشایش سومين نمايشگاه دودلينگ آرت در تاریخ جمعه ٧ دی‌ماه از ساعت ١٦ تا ٢٠ خواهد بود.
تاریخ بازديد نمایشگاه از ٧ تا ١٣ دی‌ماه ۱۳۹۷ همه روزه از ساعت ١١ تا ٢٠ خواهد بود.

شایان ذکر است نشانی مجموعه هنری شرق، تهران، خيابان پيروزی، ٣٠ متری نيروی هوايی، مسيل منوچهری، انتهای، پارک پيروزی، درب غربی مترو كلاهدوز، گالری شرق است و بازدید برای همه فرهنگ دوستان آزاد است.



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: