کد خبر: ۲۱۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۷ - 2018December 26
دکتر سیدمرتضی ادیانی ضمن تاکید بر عدم نقش آفرینی مراکز ارائه دهنده خدمات سرپایی مانند داروخانه‌ ها وآزمایشگاه‌ها در تولید هزینه و تجویز خدمت، سقف‌گذاری ریالی برای آن‌ها را بی‌معنی دانست
شفا آنلاین>سلامت>معاون بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت ایران ضمن تاکید بر عدم نقش آفرینی مراکز ارائه دهنده خدمات سرپایی مانند داروخانه‌ها وآزمایشگاه‌ها در تولید هزینه و تجویز خدمت، سقف‌گذاری ریالی برای آن‌ها را بی‌معنی دانست.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سیدمرتضی ادیانی در نامه ارسالی به مدیران کل بیمه سلامت استانی با بیان اینکه بعضا ملاحظه می‌شود ادارات کل استانی نسبت به تعیین سقف ریالی برای بخش‌های سرپایی نظیر داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و ... اقدام کرده‌اند؛ تصریح کرد: مراکز ارائه دهنده خدمات فوق عملا نقشی در تولید هزینه و تجویز خدمت بر عهده ندارند.

وی با اشاره به نامه شماره ۱۳۰۰۴۱/۹۷ مورخ ششم شهریورماه سال جاری آورده است: همانطور که پیشتر نیز بیان شده است به منظور رفاه حال بیمه شدگان عزیز هرگونه اقدام در این خصوص با تعامل نظام پزشکی(Medical System) و انجمن های علمی از طریق اجرای راهنمای بالینی، پروتکل‌های درمانی و استانداردهای خدمت مورد تاکید است.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، معاون سازمان بیمه سلامت در این نامه مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دستور اداری را بر عهده معاونت بیمه سلامت و مدیران کل استانی دانست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: