کد خبر: ۲۱۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۷ - 2018December 24
برنامه دولت بر این است که تخت‌های بیمارستانی را در شهرستان خاش افزایش دهد و با توجه به شرایط خاص و موقعیت استراتژیک خاش و نیازمندی‌های منطقه تلاش می‌کنیم خاش ویژه دیده شود
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت تامین نیروهای متخصص مراکز درمانی سیستان و بلوچستان را از اولویت‌های مهم دولت اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر سیدحسن هاشمی با اشاره به اینکه مردم سیستان و بلوچستان با مردم تهران و فارس و غیره که از امکانات لازم برخوردار هستند، تفاوتی ندارند و نگاه ما بر این است که عدالت در کشور اجرا شود، گفت: در سال‌های اخیر افزون بر ۱۰ بیمارستان و ده‌ها پروژه عمرانی و خدمات در حوزه بهداشت<Health> و درمان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: حدود ۱۷۰۰ تخت جدید بیمارستانی نیز از تعهدات دولت است که امیدواریم تا سال‌های آتی بتوانیم این تخت‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

وزیر بهداشت گفت: برنامه دولت بر این است که تخت‌های بیمارستانی را در شهرستان خاش افزایش دهد و با توجه به شرایط خاص و موقعیت استراتژیک خاش و نیازمندی‌های منطقه تلاش می‌کنیم خاش ویژه دیده شود.

وی اظهار داشت: مراجعه کنندگان به مراکز درمانی باید دغدغه ای به جز درمان و بهبودی نداشته باشند، لذا در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری و طرح تحول سلامت و ارتقای شاخص های خدمت رسانی برنامه مهم دولت توجه به حل مشکلات اقشار نیازمند است.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: مصمم هستیم در دولت شاخص‌های خدمت رسانی در حوزه‌های مختلف را ارتقاء بخشیم.

موهبتی افزود: پروژه‌های شاخصی در استان کلید خورده و یا در حال اجرا هستند که با هدف تقویت امید و رفع مشکلات مردم مورد توجه دولت قرار گرفته‌اند.

حمیدالدین یوسفی فرماندار خاش هم گفت: دولت ده‌ها میلیارد تومان اعتبار برای چندین پروژه بهداشتی خاش اختصاص داده که در سال‌های اخیر برخی از آنها راه‌اندازی شده‌اند و بسیاری از پروژه‌ها در حال اجرا و یا آماده افتتاح هستند. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: