کد خبر: ۲۱۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۷ - 2018December 24
هرسال با شروع فصل سرما بیماری سرماخوردگی گریبانگیر بسیاری از افراد می‌شود؛ بیماری که سیستم ایمنی بدن را ضعیف و آن را در برابر هجوم انواع ویروس‌ها بی دفاع می‌کند
شفاآنلاین>سلامت> یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید دارویی جدید برای درمان عفونت‌های ناشی از بیماری آنفلوانزا و سرماخوردگی شده است.

به گزارش شفاآنلاین، فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌های استارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

هرسال با شروع فصل سرما بیماری سرماخوردگی گریبانگیر بسیاری از افراد می‌شود؛ بیماری که سیستم ایمنی بدن را ضعیف و آن را در برابر هجوم انواع ویروس‌ها بی دفاع می‌کند.

اما به تازگی یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به ساخت دارویی جدید برای بالابردن قدرت سیستم دفاعی بدن شده است و انواع بیماری های عفونی و تنفسی را درمان می‌کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان  با اشاره به این دارو اظهار کرد: آنفولانزا یک نوع ویروس شبیه به سرماخوردگی است و برای کنترل و مهار آن باید از داروهای خاص استفاده کرد.

دارویی گیاهی برای جلوگیری از بیماری های عفونی

وی ادامه داد: این بیماری علاوه بر آنکه تمام سیستم(System) بدن را درگیر می‌کند سبب ایجاد عفونت در حلق و دهان هم می‌شود و این موضوع بیماری را تشدید می‌کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان با اشاره به داروی خاصی که تولید کرده است، گفت: ما محلولی را ساخته‌ایم که از ایجاد عفونت در دهان و حلق جلوگیری و بیماران را درمان می‌کند.

وی با بیان اینکه محلول دارویی ما هیچ عارضه‌ای ندارد، اظهار کرد: این محلول را تمام گروه‌های سنی می‌توانند استفاده کنند و به دلیل آنکه بر پایه گیاهان دارویی ساخته شده است هیچ عارضه‌ای ندارد و در کمتر از چند روز سریعا بیماری (Sickness)شما را درمان می‌کند.

مدیر این شرکت دانش بنیان یادآوری کرد: به دلیل عارضه‌های متعددی که داروهای شیمایی برای افراد دارند و همچنین با گسترش آنفلوانزا در فصل سرما اقدام به تولید این داروی جدید کرده‌ایم تا هم افراد سلامتی خود را به دست بیاورند و هم سراغ خرید داروهای ها خارجی نروند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: