کد خبر: ۲۱۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۷ - 2018December 23
مهمترین دلیل افزایش قیمت مرغ کاهش تولید و عرضه به خاطر کمبود نهاده دامی است و مرغداری‌ها از جوجه‌ریزی خودداری می‌کنند. هرچه تولید کاهش داشته باشد این افزایش قیمت ادامه خواهد داشت
شفاآنلاین>اجتماعی> رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی گفت: کمبود نهاده دامی باعث شده مرغداری‌ها از جوجه‌ریزی خودداری کنند. تا زمانی که تولید کاهش داشته باشد این افزایش قیمت ادامه خواهد داشت.

به گزارش شفاآنلاین، مهدی یوسف‌خانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در خصوص افزایش قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: قیمت مرغ امروز یکشنبه 2 دی ماه با 700 تومان افزایش نسبت به روز گذشته به 14 هزار و 300 تومان رسید.

وی افزود: قیمت مرغ زنده 9800 تومان، در کشتارگاه 13 هزار و 100 تومان، در میدان بهمن 13 هزار و 200تومان، تحویل درب واحدهای صنفی 13 هزار و 200 تومان و در خرده‌فروشی‌ها 14 هزار و 300 تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تاکید کرد: مهمترین دلیل افزایش قیمت مرغ کاهش تولید و عرضه به خاطر کمبود نهاده دامی است و مرغداری‌ها<Poultry farms> از جوجه‌ریزی خودداری می‌کنند. هرچه تولید کاهش داشته باشد این افزایش قیمت ادامه خواهد داشت.ایلنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: