کد خبر: ۲۱۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 20
کیفیت هوای امروز تهران امروز با افزایش ۴۵ واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
                             
به گزارش شفا آنلاین:به نقل از شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.۵ میکرون هوای پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با ۴۵ واحد افزایش بر روی شاخص ۱۰۲ قرار گرفت و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

در همین مدت میزان آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون نیز از ۳۴ به ۷۰ افزایش و آلاینده منوکسیدکربن نیز از ۳۲ به ۲۸ کاهش یافته است.

بر همین اساس، ایستگاه‌های شاد آباد (منطقه ۱۸) با شاخص ۱۵۷، شهر ری (منطقه ۲۰) با شاخص ۱۳۹ و شریف (منطقه ۲) با شاخص ۱۳۷ بالاترین حجم آلودگی شهر تهران را در ۲۴ ساعت گذشته داشته اند.

همچنین ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۱۶ با شاخص ۴۶، اقدسیه (منطقه یک) با شاخص ۵۹ وشهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۴ کمترین آلودگی هوا را در سطح مناطق شهر تهران طی این مدت داشتند.

شرکت کنترل کیفیت هوای استان تهران با توصیه به گروه‌های حساس جامعه اعلام کرد: با توجه به شرایط ناسالم برای گروه‌های
حساس جامعه به کودکان، کهنسالان و زنان باردار و بیماران ریوی و قلبی توصیه می‌شود در این شرایط برای کار‌های غیرضروری از منازل خود خارج نشوند.

براساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای استان تهران از ابتدای سالجاری تاکنون، تهران ۱۵ روز هوای پاک، ۲۱۸ روز سالم و ۴۱ روز ناسالم برای گروه‌های حساس داشته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: