کد خبر: ۲۱۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 20
۲۳۷۷ بیمار شناسایی شده در استان آذربایجان غربی توسط دو بیمارستان امام خمینی و شهید مطهری خدمات دریافت می‌کنند و اعضای کمیته ام اس دانشگاهی نیز در همین مراکز مستقر و به درمان بیماران مشغول هستند
                                       
شفا آنلاین>سلامت> مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ۲۳۷۷ بیمار شناسایی شده در استان آذربایجان غربی توسط دو بیمارستان امام خمینی و شهید مطهری خدمات دریافت می‌کنند و اعضای کمیته ام اس دانشگاهی نیز در همین مراکز مستقر و به درمان بیماران مشغول هستند.

به گزارش شفا آنلاین:همچنین در این مراکز خدمات فیزیوتراپی و ام ار‌ای به بیماران ارائه می‌شود و دارو‌های مورد نیاز آن‌ها در داروخانه‌های هلال احمر و قدس با حواله صادر شده از سوی معاونت درمان توزیع می‌شود.


همچنین داروخانه‌های شهر‌های مهاباد، بوکان و خوی نیز دارو‌های بیماران ام اس را به جهت مراجعه کمتر این بیماران به مرکز استان ارائه می‌دهند. پایگاه‌های مشاوره در شهر‌های مهاباد و خوی نیز ساخته شده و مشغول خدمت رسانی به بیماران است.

در حال حاضر فضای فیزیکی مرکز جامع در قالب مراکز جامع بیماران خاص و صعب العلاج در بیمارستان‌های شهید مطهری و امام خمینی (ره) نیز تکمیل شده و در آستانه تجهیز است.

براساس مندرجات سامانه بیماران خاص در معاونت درمان بیماران ام اس مطابق بسته خدمتی ابلاغی از سوی معاونت درمان وزارت بهداشت مشمول گرفتن خدمت هستند و خدمات مورد تعهد این معاونت اعم از ویزیت‌های تخصصی و فوق تخصصی، مشاوره، خدمات پاراکلینیک و آزمایشات، خدمات توانبخشی اعم از فیزیوتراپی و کاردرمانی و گفتار درمانی، دندانپزشکی و فرانشیز دارو‌های ایرانی تولید داخل برای هر بیمار ثبت شده به صورت رایگان ارائه می‌شود.میزان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: