کد خبر: ۲۱۷۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 20
خوشبختانه مراقبت های درمانی فعلی مراقبت های استانداردی است که در بیمارستان های مجهز مراقبت های ویژه سوختگی کشور نیز به همین شکل ارائه می شود
شفاآنلاین>سلامت> نماینده وزیر بهداشت، روند درمانی دانش آموزان سوخته در زاهدان را تشریح کرد.

به گزارش شفاآنلاین، طیب قدیمی، پس از عیادت و بررسی روند دانش آموزان مصدوم زاهدانی در بخش سوختگی کوثر زاهدان، گفت: خوشبختانه مراقبت های درمانی فعلی مراقبت های استانداردی است که در بیمارستان های مجهز مراقبت های ویژه سوختگی کشور نیز به همین شکل ارائه می شود.

وی اظهار داشت: مشکل اصلی ما پیش آگهی دشوار سوختگی های تنفسی است و مصدومین این سانحه علاوه بر سوختگی های شدید پوستی، دچار سوختگی گسترده در بافت پوششی مخاط راه های هوائی هم هستند.

قدیمی با بیان اینکه تمامی اقدامات مورد نیاز توسط تیم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شده است، افزود: تیم درمانی حاضر در زاهدان متشکل از ۳ نفر فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی، جراح عمومی، فوق تخصص مراقبت های ویژه، فوق تخصص کلیه اطفال، متخصص(Expert) عفونی و پرستاران دوره دیده سوختگی مراقبت های لازم را انجام می دهند.

وی اظهار داشت: در ویزیت هایی که انجام شد و پس از بررسی مدارک پزشکی و جلسه شورای پزشکی که در بیمارستان(Hospital) تشکیل شد مشخص گردید که انتقال، تریاژ و خدمات درمانی و به ویژه لوله گذاری و مراقبت راه های هوایی به موقع و علمی انجام شده است.

نماینده و فرستاده وزیر بهداشت با اشاره به ادامه ارائه خدمات مراقبتی در بخش مراقبت های ویژه سوختگی توسط تیم درمانی به دانش آموزان مصدوم، خاطرنشان کرد: از بروز این سانحه تلخ متاسف و متاثر هستیم و از مردم می خواهم تا برای این دانش آموزان دعا کنند.

سومین دانش آموز هم فوت کرد

به گفته رئیس بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان، سومین کودک دچار سوختگی نیز، بامداد چهارشنبه فوت کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: