کد خبر: ۲۱۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 15
با وجود افزایش هزینه های درمانی، کاهش اعتبارات جاری و سایر بخش ها همه داروهای مورد نیاز بیماران خاص از جمله هموفیلی، تالاسمی، ام اس، دیالیزی و پیوند کلیه که در شورای عالی بیمه تایید شده ، به طور کامل و رایگان و نیز همه اعتبارات مورد نیاز این بیماران پرداخت شده است
شفاآنلاین> سلامت> رسول ظفرمند در آیین گلریزان برای کمک به بیماران ام اس شهرستان آمل گفت: با وجود افزایش هزینه های درمانی، کاهش اعتبارات جاری و سایر بخش ها همه داروهای مورد نیاز بیماران خاص از جمله هموفیلی، تالاسمی، ام اس، دیالیزی و پیوند کلیه که در شورای عالی بیمه تایید شده ، به طور کامل و رایگان و نیز همه اعتبارات مورد نیاز این بیماران پرداخت شده است.

به گزارش شفاآنلاین، مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه در سایر هزینه های مربوط به بیماران خاص این استان، با برنامه ریزی مناسب، برخی اعتبارهای خاص برای کمک به معیشت و نیز خرید وسایل مورد نیاز بیماران مانند ویلچر برای بیماران ام اس ارائه شده است افزود: از سال 93 تاکنون حدود 300 هزار مازندرانی به طور رایگان زیر پوشش خدمات حمایتی بیمه سلامت قرار گرفته اند.

رسول ظفرمند با اشاره به شمار یک میلیون و 500 هزار نفری بیمه شدگان مازندرانی که حدود نیمی از جمعیت بیش از سه  میلیون نفری این استان را تشکیل می دهند گفت: افرادی که به لحاظ توان کم مالی دارای مشکل و تحت پوشش هیچ بیمه ای نیستند، می توانند به صورت رایگان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفته و از خدمات مختلف آن از جمله بستری، درمانی، آزمایشگاهی و ...  بهره مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: افرادی که تاکنون با توجه به نداشتن مشکل مالی اقدامی برای بیمه نکرده اند، می تواند با پرداخت نیم بها به ازای هر نفر 260 هزار نفر تومان و بقیه سهم دولت زیرپوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

رسول ظفرمند بیان اینکه هزینه درمان در مراکز درمانی دولتی برای مردم حداکثر به 10 درصد رسیده است گفت: پارسال حدود 6 هزار و 500 میلیارد ریال، هزینه درمان برای بیمه شدگان سلامت در مازندران پرداخت شد.

مازندران سه میلیون و 286 هزار نفر جمعیت دارد و بر اساس آمار 100 درصد جمعیت این استان تحت پوشش بیمه های مختلف قرار دارند  که بیش از 50 درصد آنها  از بیمه سلامت استفاده می کنند. خبرگزاری بسیج

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: