کد خبر: ۲۱۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 12
امروز وخامت حال دانایی فر که به علت سیروز کبدی (التهاب شدید) در این بیمارستان بستری است بیشتر شد و تا مرحله ایست قلبی نیز پیش رفت اما پزشکان همچنان تلاش می‌کنند او به زندگی بازگردد
شفاآنلاین>سلامت> مدیر بیمارستان نمازی شیراز حال ایرج دانایی فر بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران را وخیم اعلام کرد و گفت: با وجود تلاش پزشکان، حال عمومی این ورزشکار پیشکسوت خوب نیست.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر مهدی ماهر گفت: امروز وخامت حال دانایی فر که به علت سیروز کبدی (التهاب شدید) در این بیمارستان بستری است بیشتر شد و تا مرحله ایست قلبی نیز پیش رفت اما پزشکان (physicians)همچنان تلاش می‌کنند او به زندگی بازگردد.

مدیر بیمارستان نمازی شیراز ادامه داد: چندین مرحله آندوسکوپی و آزمایش های تخصصی از دانایی فر گرفته شده است اما نشانه هایی از خونریزی داخلی در او دیده شده است.

ماهر با بیان اینکه متخصصان(experts) بیمارستان نمازی همه تلاش خود را برای بهبودی این چهره ملی ورزشی انجام می‌دهند گفت: متاسفانه این ورزشکار کشورمان با نشانه هایی از وخامت در سیستم داخلی به بیمارستان منتقل شد و احتمال بهبودی او چندان امید بخش نیست.

ایرج دانایی فرد در سال 1329در تهران متولد شد و با شروع فوتبال حرفه ای به تیم استقلال که پدرش علی دانایی یکی از بنیانگذاران این باشگاه بود، پیوست.

او در سال 1978 مقابل تیم ملی اسکاتلند در جام جهانی آرژانتین نخستین گل تیم ملی ایران در این بازی ها را به ثمر رساند.

دانایی فرد پس از درخشش در جام جهانی 1978 به عضویت تیم منتخب جهان درآمد و در بازی خداحافظی پله اسطوره فوتبال برزیل نیز به همراه آندارنیک اسکندریان دیگر بازیکن تیم ملی ایران شرکت کرد.

وی پس از ان دیدار به تیم کاسموس آمریکا پیوست و پس از چندین سال بازی در این تیم دوباره به ایران بازگشت.

این پیشکسوت فوتبال ایران از ابتدای هفته به دلیل نارسایی کبدی در بیمارستان بستری است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: