کد خبر: ۲۱۶۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 12
گلو اندکی درد می‌گیرد، ممکن است با آبریزش بینی مواجه شوید و احساس خستگی غیرطبیعی آزاردهنده می‌شود. اما زمانی که با سرماخوردگی یا آنفلوآنزا مواجه می‌شویم می‌توان اقداماتی را مد نظر قرار داد تا به بهبود هرچه سریع‌تر و بهتر این شرایط کمک کند
شفاآنلاین>سلامت> زمانی که احساس بیماری به سراغ شما می‌آید، بررسی و در نظر گرفتن علائم اهمیت دارد.همه ما با احساسی که در آغاز بیماری شکل می‌گیرد، آشنا هستیم.

به گزارش شفاآنلاین، گلو اندکی درد می‌گیرد، ممکن است با آبریزش بینی مواجه شوید و احساس خستگی غیرطبیعی آزاردهنده می‌شود. اما زمانی که با سرماخوردگی یا آنفلوآنزا مواجه می‌شویم می‌توان اقداماتی را مد نظر قرار داد تا به بهبود هرچه سریع‌تر و بهتر این شرایط کمک کند.

مصرف مایعات فراوان

مصرف(Consumption) مایعات فراوان یکی از بهترین روش‌‌هایی است که می‌توان در برابر سرماخوردگی به کار گرفت. زمانی که بیمار هستید، بدن در معرض خطر کم‌آبی قرار می‌گیرد زیرا مخاط بیشتری تولید کرده یا با تب مواجه می‌شوید. افزون بر این، ممکن است زمانی که با گلو درد مواجه هستید، تمایلی به مصرف مایعات نداشته باشید که می‌تواند به کم‌آبی بدن منجر شود. تامین آب مورد نیاز بدن می‌تواند روند بهبودی را تسریع کند. آب، آبمیوه‌های تازه، آب گوشت یا آبلیمو گرم به رفع احتقان و پیشگیری از کم آبی بدن کمک می‌کنند.

شناسایی علائم

زمانی که احساس بیماری(Sickness) به سراغ شما می‌آید، بررسی و در نظر گرفتن علائم اهمیت دارد. یک سرماخوردگی ویروسی ممکن است با آبریزش بینی، گلو درد، سرفه، عطسه و خستگی خفیف همراه باشد. اما آنفلوآنزا می‌تواند با سرفه شدید، تب بالا، و بدن درد و لرز شدید خود را نشان دهد.به استثنای گروه‌های در معرض خطر بالا، مانند کودکان، سالمندان و افرادی که از سیستم ایمنی ضعیف برخوردار هستند، احتمالا شما بی‌نیاز از دارو می‌توانید سرماخوردگی جزئی را پشت‌سر بگذارید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: