کد خبر: ۲۱۶۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 09
توسعه ظرفیت کسب و کار ایرانی بر پایه اقتصاد دانش بنیان بسیار خوب است و به کمک جوانان این مرز وبوم می‌توانیم در اکوسیستم نوآوری شاهد موفقیت‌های بسیار باشیم
شفاآنلاین> اجتماعی> قادری فر گفت: اکنون ایران نفر اول اکوسیستم نوآوری در جنوب غرب آسیا است.


 به گزارش شفاآنلاین: اسماعیل قادری فر رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم امضای تفاهم نامه شرکت‌های دانش بنیان با اشاره به اقتصاد مقاومی گفت: این تاکید رهبر معظم انقلاب است و به دنبال حرکت به سمت این برنامه هستیم.

رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی با اشاره به اقتصاد داشن بنیان اظهار کرد: از طریق تحقق اقتصاد مقاومتی به سمت جامعه دانش بنیان حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: توسعه ظرفیت کسب و کار ایرانی بر پایه اقتصاد دانش بنیان بسیار خوب است و به کمک جوانان این مرز وبوم می‌توانیم در اکوسیستم نوآوری شاهد موفقیت‌های بسیار باشیم.

قادری فر با بیان اینکه اکنون در بسیاری از حوزه‌ها موفق هستیم اظهار کرد: در حوزه‌های زیست فناوری، هوایی، فضایی و صنایع پیشران هستند و به کمک اکوسیستم نوآوری می‌توانیم به پیشرفت این حوزه‌ها کمک کنییم.

رئیس مرکز فناوری‌های راهبردی معاونت علمی درباره اکوسیستم ایران گفت: اکنون نفر اول در اکوسیستم نوآوری منطقه جنوب غربی هستیم و به دنبال این هستیم که در سال‌های پیش رو به سکوی اشتغال‌زایی پایدار حرکت کنیم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: