کد خبر: ۲۱۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 07
شفاآنلاین :با ورود فرد یا افرادی به محوطه ساختمان مسکونی پزشکان مقیم رفسنجان، شیشه خودروهای پارک شده داخل محوطه شکسته و اموال داخل خودروها به سرقت رفت
به گزارش شفاآنلاین: متأسفانه جمعی از پزشکان متخصص که به لطف دانشگاه علوم پزشکی در رفسنجان مستقر شدند و کار درمان بیماران را انجام میدهند تا در زمینه وجود متخصص در شهرمان کمبودی نداشته باشیم، در محل سکونتشان امنیت ندارند.

در واقع نسبت به امنیت و مسائل دیگری از جمله بهداشتی و رفاهی این متخصصان تمهیداتی در نظر گرفته نشده؛ نمونه بارز آن شکستن شیشه خودروهای این پزشکان داخل محوطه محل سکونتشان است که شب گذشته [سه‌شنبه ۱۳ آذر] توسط فرد یا افرادی صورت گرفته و اموال داخل خودروها به سرقت رفته است.

اگر چه ممکن است این اتفاق در جاهای دیگر که محل سکونت پزشکان هم نباشد رخ دهد، اما در اینجا وظیفه مسؤولان مربوطه در دانشگاه علوم پزشکی است که جلوی این گونه حوادث را بگیرند.

حال از فضای محل زندگی این پزشکان که هیچ دیدنی نیست بگذریم بهتر بود دانشگاه نسبت به گماشتن نگهبان برای محل زندگی متخصصان اقدام می کرد تا شاهد این وضعیت تأسف بار نبودیم چرا که این پزشکان میهمانان دانشگاه هستند و هر رفتاری خاطره‌ای می‌شود که به شهرشان خواهند برد و اگر امکانات شان فراهم نباشد دیگر انگیزه‌ای برای ماندن نخواهند داشت.کانال خبری پزشکان


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: