کد خبر: ۲۱۶۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 06
در این کنگره کمپانی با عنوان هم پیمان برای سلامت قلب هم‌زمان با روز جهانی قلب در بیمارستان رضوی آغاز به کار کرد
شفاآنلاین>سلامت>کمپین «هم‌پیمان برای سلامت قلب» همزمان با برگزاری دومین کنگره بین المللی پزشکان قلب ایران و اروپا آغاز به کار کرد.

به گزارش شفاآنلاین، کنگره بین المللی پزشکان قلب ایران و اروپا از روز گذشته به میزبانی بیمارستان رضوی مشهد مقدس آغاز به کار کرده است.

در این کنگره کمپنی با عنوان هم پیمان برای سلامت قلب هم‌زمان با روز جهانی قلب در بیمارستان رضوی آغاز به کار کرد.

 هم‌پیمان برای سلامت قلب، شعار جهانی امسال برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های قلب بود و تیم رسانه‌ای بیمارستان رضوی در این کمپین به دنبال طراحی حرکت‌های جمعی با محوریت تلاش برای داشتن سهم کمتر در آلودگی هوا، تلاش برای اصلاح الگوی تغذیه و داشتن تغذیه سالم، نه گفتن به سیگار و سایر دخانیات و نیز تحرک بیشتر است.

 هر کدام از هموطنان می‌توانند با پیوستن به این کمپین و بستن پیمان با دیگران برای تلاش برای حفظ سلامت قلب خود و اطرافیان‌تان، عکس خود با نشان این کمپین مردمی را با درج #سلامت_قلب در صفحات اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشته و در قرعه‌کشی اختتامیه این کنگره بزرگ شرکت کنید.

همچنین در حاشیه دومین همکاری علمی ایران و انجمن‌های اروپایی CSI و Euro CTO در مشهد، نمایشگاهی از ادوات و تجهیزات پزشکی<Medical Equipment> و نیز دارویی مرتبط با جراحی تهاجمی، نیمه‌تهاجمی و غیرتهاجمی قلب با حضور ۲۶ شرکت داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در یک هزار و ۸۰۰ متر مربع و در ۲۰ غرفه در فاز یک بیمارستان فوق تخصصی رضوی تا ۱۷ آذرماه جاری پذیرای علاقه‌مندان به‌ ویژه متخصصان و جراحان قلب و عروق خواهد بود. در این نمایشگاه که به انعکاس آخرین دستاوردها در حوزه‌ تشخیص و درمان قلب و عروق و نیز اسکن پیشرفته قلب می‌پردازد، تعداد زیادی از شرکت‌های داخلی مانند «سلامت پگاه کاریز»، «جهان طب درمان» و «بهبود صنعت درمان» تجهیزات نوین خود را به نمایش خواهند گذاشت.

در غرفه های این نمایشگاه علاوه بر ارائه محصولات و تجهیزات پزشکی، شیوه استفاده از این تجهیزات نیز آموزش داده می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: