کد خبر: ۲۱۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 05
قیمت خودرو را باید حتما پایین بیاوریم و نباید اجازه دهیم در بازار رانت و دلالی پیش بیاید
شفاآنلاین> اجتماعی> وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: «قیمت خودرو را باید حتما پایین بیاوریم و نباید اجازه دهیم در بازار رانت و دلالی پیش بیاید».

به گزارش شفاآنلاین، «رضا رحمانی» امروز (چهارشنبه) در بازدید از ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، در جمع خبرنگاران افزود: «سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مسئول اعلام قیمت خودرو و تنظیم بازار است و رسیدگی خواهد کرد.»

وی تامین مواد اولیه را یکی از دغدغه های تولیدکنندگان پوشاک ذکر کرد و گفت: تسهیلاتی برای واردات مواد اولیه مورد نیاز این صنعت فراهم می شود.

وزیر صنعت اظهار داشت: بسیاری از تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه، تامین نقدینگی و مواد اولیه را عمده ترین مشکلات خود عنوان کردند.

وی ادامه داد: صنعت پوشاک جزو اولویت های دولت در بودجه 1398 و برنامه ها قرار دارد و به عنوان طرحی ویژه به آن توجه شده است تا هر گونه مانع و محدودیت قانونی برطرف شود.

رحمانی درباره برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک، گفت: امسال نمایشگاه نسبت به سال های قبل پررونق، باکیفیت و متنوع است و شرکت های داخلی و خارجی با انگیزه تر و هدفمندتر حضور پیدا کرده اند.

ششمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران، یازدهم آذرماه هر روز از ساعت 9 تا 17 پذیرای علاقه مندان و صنعتگران بود و امروز (چهارشنبه) آخرین روز برگزاری این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه 60 شرکت و واحد تولیدی ضمن ارائه جدیدترین مجموعه های تولیدی خود، نوین ترین طرح های تولیدی برگرفته از فرهنگ ایرانی-اسلامی را مطرح و معرفی کردند. ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: