کد خبر: ۲۱۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 05
ضرورتی برای موجودیت بیمه تکمیلی نیست و این درحالی است که بنده از ابتدا با ایجاد بیمه تمکیلی مخالف بوده‌ام و به هیچ وجه ممکن موجودیت بیمه تکمیلی را برای صنعت بیمه ای کشور مفید نمی‌دانم
شفاآنلاین>سلامت>علیرضا محجوب در گفت‌وگو با خانه ملت درباره وضعیت خدمات رسانی بیمه تکمیلی به بیماران، گفت: ضرورتی برای موجودیت بیمه تکمیلی نیست و این درحالی است که بنده از ابتدا با ایجاد بیمه تمکیلی مخالف بوده‌ام و به هیچ وجه ممکن موجودیت بیمه تکمیلی را برای صنعت بیمه ای کشور مفید نمی‌دانم.

به گزارش شفاآنلاین، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده از ابتدا مخالف شکل‌گیری بیمه تکمیلی در کشور بوده‌ام و این در حالی است که می‌بایست هزینه خدمات(Services) بیمه تکمیلی به تامین اجتماعی اختصاص یابد تا خدمات فوق به اصطلاح تکمیلی از طرف سازمان تامین اجتماعی به بیماران ارائه شود و این امر بسیار منطقی و اصولی است.

 محجوب با بیان اینکه یکپارچگی بیمه‌ها در کشور امکان پذیر نیست تصریح کرد: ایجاد بیمه تکمیلی درساختار بیمه معنایی مناسبی ندارند زیرا اگر بطور واقع بینانه قصدداریم، خدمات بیمه‌ها را افزایش دهیم، می‌توان با برنامه ریزی، حق بیمه ای که برای بیمه تکمیلی در نظر گرفته شده است را به تامین اجتماعی اختصاص داد تا خدمات تکمیلی توسط بیمه تامین اجتماعی ارائه شود.

 نماینده مردم تهران درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکسان سازی جامع بیمه در کشور امکان پذیر نیست زیرا درصدهای دریافتی میان بیمه‌ها درکشور یکسان نیست بنابراین با این اوصاف یکسان‌سازی بیمه‌ها منتفی است.

 عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ضرورتی برای موجودیت بیمه تکمیلی نیست یادآورشد گفت: خدمات و تعرفه متفاوت مانع یکپارچه سازی بیمه ها در کشور است و این درحالی است که بیمه تکمیلی ارتباطی به بیمه(Insurance) پایه ندارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: