کد خبر: ۲۱۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - 2018December 02
موضوع مراجعه مشتریان به جهت دریافت مانده حساب های قدیمی خود همواره با بی توجهی همراه شده است
شفا آنلاین>بیمه و بانک>بانک ها و موسسات اعتباری از حساب های قدیمی مشتریان درآمدهای هنگفتی را در چند سال اخیر کسب کرده اند.

به گزارش شفا آنلاین: موضوع مراجعه مشتریان به جهت دریافت مانده حساب های قدیمی <Old accounts>خود همواره با بی توجهی همراه شده است.

معمولاً هر شهروند ایرانی چندین حساب در بانک ها و موسسات مختلف دارد که از مدت ها قبل افتتاح شده و مشتری دیگر برای دریافت وجه آن مراجعه نمی کنند.

کمبود مانده و یا سختی مراجعه به شعبه از جمله دلایلی است که مشتریان به جهت دریافت مانده حساب های خود دیگر به شعب بانک های قدیمی مراجعه نمی کنند.

اما جالب است بدانید که این مانده حساب های کم بصورت تجمیعی مبلغ بسیار زیادی است و بانک ها از راه عدم مراجعه صاحبان حساب درآمدهای هنگفتی را کسب می کنند.

بسیاری از حساب های قدیمی در سیستم های قدیمی فاقد کارت عابر بانک بوده و اکثر آنها نیز بدون سود و قرض‌الحسنه است.

مانده بسیاری از حساب ها معمولا بین ۵ تا ۲۰ هزار تومان است و به دلیل اینکه این حساب‌ها آنلاین نبوده و از تمام شعب قابل برداشت نیست مشتریان دیگر به جهت دریافت وجه آن به شعبه مراجعه نمی‌کنند.

  در هر شعبه ای که چندین سال از زمان فعالیت آن می گذرد بطور میانگین حدود ۱۰۰ میلیون تومان را تصور کنید که از ۱۰ سال پیش مشتریان  به جهت برداشت وجه مراجعه نکرده اند، اگر بانک مورد نظر در آن زمان از محل این پول ملکی خریده باشد مطئنا ارزش آن در حال حاضر چندین برابر شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: