کد خبر: ۲۱۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - 2018November 26
کاروان نورآوران سلامت، مجموعه پزشکی خیریه ای است که بدون دریافت حقوق و هزینه ایاب و ذهاب، در ارائه خدمات پزشکی به هموطنان عزیز مناطق محروم فعالیت دارد
شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت برای جراحی چشم بیماران نیازمند و حضور در مجموعه خیریه نورآوران سلامت وارد روستای رقه بشرویه در استان خراسان جنوبی شد.

به گزارش شفاآنلاین، سید حسن هاشمی، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای این روستا، در جمع مردم این روستا با قدردانی از مردم به خاطر میزبانی کاروان خیریه نورآوران سلامت، اظهار کرد: کاروان نورآوران سلامت، مجموعه پزشکی خیریه ای است که بدون دریافت حقوق و هزینه ایاب و ذهاب، در ارائه خدمات پزشکی به هموطنان عزیز مناطق محروم فعالیت دارد. این خدمات داوطلبانه بوده و دولت در مورد تامین منابع مالی آن تعهدی نداشته و این مجموعه ارتباطی با دولت ندارد.

هاشمی با  اشاره به اقدامات ارزشمند دولت در حوزه سلامت در سطح کشور خاطرنشان کرد: راه اندازی و تکمیل بیمارستان(Hospital) بشرویه یکی از مهمترین اقدامات دولت است که  می‌تواند  نیازهای بهداشتی و درمانی مردم این منطقه را تامین کند.

 وزیر بهداشت تدین و غیرتمندی را بالاترین سرمایه مردم روستای رقه برشمرد و گفت: فداکاری و ایثار مردم روستای رقه در دوران هشت سال دفاع مقدس، یادگاری ارزشمند برای خراسان جنوبی محسوب می‌شود.

هاشمی درخصوص خدمات کاروان خیریه نورآوران سلامت در روستای رقه بشرویه، تصریح کرد: بالغ بر ۲۵۰۰ ویزیت چشم پزشکی و ۱۳۰۰ ویزیت دندانپزشکی توسط خیریه نورآوران سلامت در این روستا انجام شده است و بیش از ۷۵۰ عینک توزیع و ۱۷۰ نفر مورد عمل جراحی چشم قرار گرفتند.  

وزیر بهداشت(Health)، با بیان اینکه حضور در بین مردم ما را از نیازهای آنها مطلع می‌کند، افزود: معتقد هستم، بودن با مردم بهترین فرصت است، چراکه ما را به سمت خدمت رسانی بهتر رهنمون می‌کند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: