کد خبر: ۲۱۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - 2018November 25
آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج و از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه است
شفاآنلاین>اجتماعی> سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده چالوس و هراز عادی و روان است، گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز یکشنبه ۴ آذر ماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

به گزارش شفاآنلاین، وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از رودهن به آمل ممنوع می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از مرزن آباد به کرج و از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه با پایان تعطیلات عصر امروز احتمالاً شاهد ترافیک‌های سنگین در جاده‌های چالوس و هراز خواهیم بود، افزود: مسافران بازگشت خود را مدیریت کنند.

وی گفت: رانندگان در هنگام مواجه شدن با حجم زیادی از خودرو‌ها در جاده‌های چالوس و هراز به نکات ایمنی و دستورات ماموران پلیس راه مستقر در این مسیر‌ها توجه کنند تا سفر ایمن داشته باشند.

سرهنگ قدمی از مسافران خواست با توجه به بارندگی و بارش برف<Snow> در ارتفاعات استان تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ، البسه و غذای گرم به همراه داشته باشند و پیش از حرکت سیستم‌های گرمایشی، برف پاک کن و چراغ‌های روشنایی خودرو را چک کنند.

وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.yjc

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: