کد خبر: ۲۱۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 21
دکتر عباس رضایی مدیر گروه ایمونولوژی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با رأی اعتماد هیأت وزیران به عنوان استاندار اصفهان انتخاب شد
شفاآنلاین> اجتماعی> عباس رضایی که در دولت اصلاحات رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بوده است، به عنوان استاندار سوم اصفهان در دولت تدبیر و امید انتخاب شد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر «عباس رضایی» به عنوان استاندار اصفهان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفت. او که سومین استاندار اصفهان در دولت تدبیر و امید است، پیش از این و در سال ۶۸ استاندار چهار محال و بختیاری بوده و در سال های ۷۶ تا ۸۴ رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بوده است.

 استاندار اصفهان متولد شهرستان خوانسار و دارای مدرک دکترای ایمنی شناسی از انگلستان است. وی مدیر گروه ایمنی شناسی، دبیر و عضو برد ایمنولوژی کشور، نایب رئیس انجمن ایمنولوژی و آلرژی کشور، عضو جامعه علمی علوم آزمایشگاهی کشور و عضو مجمع استانداران کشور است.

 «حسن روحانی» در جلسه امروز هیئت دولت و پس از رای اعتماد هیئت وزیران به عباس رضایی، او را به رعایت اعتدال و میانه روی توصیه کرد. رییس جمهور استاندار اصفهان را به رعایت رهنمودهای آیت الله حسین مظاهری دعوت کرد. روحانی همچنین حفظ و احیای رودخانه زاینده رود در چارچوب سیاست های آبی کشور را از ماموریت های مهم استاندار اصفهان برشمرد.
 
گفتنی است «محمدعلی شجاعی» (۲۶ آبان) با حکم وزیر کشور به عنوان سرپرست استانداری اصفهان منصوب شده بود. محسن مهرعلیزاده استاندار سابق اصفهان آبان ماه سال گذشته با تصویب هیئت دولت رهسپار اصفهان شد. او به خاطر قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در روزهای گذشته از سمتش استعفا کرد. شبستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: