کد خبر: ۲۱۴۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 20
همزمان با کشف جسد زن ناشناس در استان گلستان، اعضای خانواده زن جوان با مراجعه به کلانتری 135 آزادی عنوان کردند که دامادشان مدعی است که دختر آن‌ها اقدام به خودکشی کرده و او جسد همسرش را به استان گلستان منتقل کرده است.
شفا آنلاین>حوادث>سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از دستگیری قاتلی خبر داد که پس از ارتکاب جنایت خانوادگی، جسد همسرش را در منطقه علی آباد استان گلستان رها کرده بود.

به گزارش شفا آنلاین:سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت: 23 آبان کشف جسد متعلق به زن جوانی در منطقه علی آباد استان گلستان به پلیس آگاهی این شهرستان اعلام شد؛ با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی استان گلستان در محل کشف جسد<Discover the corpse> و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که متوفی بر اثر خفگی ناشی از انسداد مجاری تنفسی به قتل رسیده است.


همزمان با کشف جسد زن ناشناس در استان گلستان، اعضای خانواده زن جوان با مراجعه به کلانتری 135 آزادی عنوان کردند که دامادشان مدعی است که دختر آن‌ها اقدام به خودکشی کرده و او جسد همسرش را به استان گلستان منتقل کرده است. بلافاصله پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با توجه به اظهارات همسر فقدانی مبنی بر اینکه جسد همسرش را به استان گلستان انتقال داده و جسد را در منطقه علی آباد این شهرستان رها کرده، موضوع را با پلیس آگاهی استان گلستان در میان گذاشتند.

در ادامه ضمن شناسایی هویت جسد زن ناشناس، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران نیز اعلام شد که علت مرگ متوفی خودکشی نبوده و این زن به قتل رسیده است. با اطلاع از خبر وقوع جنایت، کارآگاهان اداره دهم با هماهنگی با بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 27 تهران، همسر مقتول را در حالی‌که پس از مرگ همسرش در خانه پدرزنش حضور داشت در ساعت یک ظهر 26 آبان دستگیر کردند.

همسر مقتول در اظهارات اولیه منکر ارتکاب هرگونه جنایت شد اما در ادامه تحقیقات پلیسی به ارتکاب جنایت در محل سکونتش واقع در منطقه درکه تهران اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: نزدیک هشت سال است که با همسرم ازدواج کردیم اما طی این مدت دايما با هم اختلاف داشتیم و هر روز این اختلاف بیشتر می‌شد تا اینکه شب جنایت همسرم از من در خواست کرد تا برایش یک قرص آرام بخش ببرم . همسرم از مدت ها پیش از قرص های آرام بخش استفاده می‌کرد.


از همین فرصت استفاده کردم و برایش نوشیدنی مسموم تهیه کردم. پس از آن به حمام رفتم و زمانی‌که از حمام بیرون آمدم همسرم را دیدم که هنوز با صدای بلند نفس می‌کشد. پارچه‌ای برداشته و آن را دور گردن همسرم انداختم و آنقدر نگه داشتم که جان داد. جنازه را داخل صندوق عقب خودرو شخصی‌ام قرار داده و مستقیم به استان گلستان رفتم و جنازه را رها کردم. پس از آن به خانه پدرزنم رفته و به آن‌ها عنوان کردم که دخترشان خودکشی کرده و آنجا ماندم تا کسی به من شک نکند. سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به شواهد و قراين به دست آمده و نهایتا اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است .
قانون پلاس

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: