کد خبر: ۲۱۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۷ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 18
برگزاری این مراسم و تجلیل ازخدمات دکترایازی به پیشنهاد چند سازمان خیریه سلامت محورصورت گرفت و کمترازیک هفته مقدمات این مراسم انجام شد
شفاآنلاین> اجتماعی> نقش معاون اجتماعی وزیر بهداشت در بهبود شرایط رسیدگی به بیماران کلیوی انکارناپذیر است.  
 
به گزارش شفاآنلاین، درمراسم تجلیل از دکتر ایازی معاونت اجتماعی وزارت بهداشت که به همت سازمان های مردم نهاد درتالارایوان شمس برگزارشد ،داریوش آرمان مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران ضمن قدردانی ازحمایت های دکتر ایازی ازسازمانهای مردم نهاد گفت: برگزاری این مراسم وتجلیل ازخدمات دکترایازی به پیشنهاد چند سازمان خیریه سلامت محورصورت گرفت و کمترازیک هفته مقدمات این مراسم انجام شد.

وی ادامه داد: امروز تمام نهادهای مردم نهاد ازاینکه دکتر ایازی به دلیل یک قانون از این مجموعه جدا می شوند ، ناراحت هستند اما به طور حتم این فرد که جایگاه خاصی را در بین سازمان های مردم نهاد دارند از این بخش جدا نمی شوند .

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران گفت : در حال حاضرصدها بیمار دیالیزی در محروم ترین مناطق کشور در حال آماده شدن برای پیوند هستند و یا تحت عمل پیوند قرار گرفته اند که دراین بخش نقش دکتر ایازی بسیار کلیدی بوده است.

آرمان افزود: اگر وزیر بهداشت دستور خریداری 3هزار دستگاه دیالیزرا داده اند تا ناوگان دیالیز کشور پس از 10سال مجهز و به روز شود به طور قطع ثمره تلاش های دکتر ایازی بوده است.

وی بیان کرد: پل ارتباطی بسیار قوی بین سازمانهای مردم نهادف وزارت بهداشت و دولت در حوزه سلامت  دکتر ایازی بوده اند و امید می رود که فرد جایگزین این راه را ادامه دهد و این جایگاه را حفظ کند.

آرمان ضمن قدردانی از وزارت کشور نیز تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری وزارت کشور و وزارت بهداشت امروز بیماران کلیوی بسیار راحت تر از گذشته دیالیز و پیوند می شوند.

وی با اشاره  به سفرهای استانی که با دکتر ایازی به مناطق محروم کشور داشت ، بیان کرد: در سفرهایی که به همراه دکتر ایازی به مناطق محروم کشور داشتیم دغدغه اصلی حل مشکلات بیماران دیالیزی و پیوندی بود و ما میتوانیم بگوییم که همیشه صندلی ایشان در انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران با یکصد و 20 هزار بیمار دیالیزی آماده است ، چون ما به شما نیاز داریم.     




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: