کد خبر: ۲۱۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۷ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 17
انجمن حمایت از بیماران کلیوی از فدراسیون پیوند اعضاء جدا نیست و تقاضا می شود که تمام بیماران ورزش کنند و در این خصوص فعال ترعمل کنند
شفاآنلاین>سلامت>با توجه به فعالیت های صورت گرفته انجمن حمایت از بیماران کلیوی ایران در راستای کاهش مشکلات بیماران کلیوی ،این مجموعه از فدراسیون پیوند اعضاء جدا نیست.

به گزارش شفاآنلاین و به نقل از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران ،  علی چینی بازیکن فوتبالیست  درجشن هفته حمایت از بیماران کلیوی<Kidney patients> کشوربا ضمن قدردانی از فعالان حوزه پیوند کشور اظهار داشت: حدود 14 سال پیش دچار مشکل کلیوی شدم و تحت عمل پیوند قرار گرفته ام ، آنچه که بیش از هر چیز در کشور و در حوزه سلامت<Health> به چشم می خورد فقر اطلاع رسانی وجود دارد و برخی از مردم نمی دانند که چگونه باید از بروز بیماری ها جلوگیری کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه مشکل پیوندی داشتم بر خود وظیفه دانستم که در این حوزه اقدامی را انجام دهم که خوشبختانه در حال حاضر سرمربی تیم پیوند شده ام .

چینی ادامه داد : در این راستا با همکاری آقای شیردل تیم قدرتمندی را در حال شکل دهی هستیم که در سال آینده در بازی های جهانی در نیوکاسل انگلیس حضورمی یابیم که در این تیم وحید مظاهری، سعید فتاحی از بازیکنان تیم های سپاهان و پرسپولیس نیز حضور دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال پیوند افزود:انجمن حمایت از بیماران کلیوی از فدراسیون پیوند اعضاء جدا نیست و تقاضا می شود که تمام بیماران ورزش کنند و در این خصوص فعال ترعمل کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: