کد خبر: ۲۱۴۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 17
سیدتقی نوربخش عمر پرخیر و برکت خود را به عنوان یک سرباز برای خدمت گذاری به مردم صرف کرد و سرانجام نیز در همین راه و در آخرین لحظات زندگی کاری، جان خود را از دست داد
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون اول رئیس جمهور گفت: نوربخش در امر خدمت‌رسانی به مردم، مستضعفان و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی یک لحظه هم کوتاهی نکرد.

به گزاش شفا آنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در مراسم تشییع پیکر سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمان تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس این سازمان که امروز(جمعه) برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسگری(ع) و همچنین درگذشت دو مدیر ارزشمند جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: .

وی افزود: نوربخش عاشق مردم، مستضعفان و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی بود و با تمام وجود در امر خدمت گذاری به آن‌ها گام بر می‌داشت.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: وی در انجام مأموریت‌ها و فعالیت‌های محول شده به خود، یک لحظه کوتاهی نمی‌کرد.

جهانگیری در خصوص عبدالرحمان تاج‌الدین معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی، گفت: آقای تاج‌الدین نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی در اصفهان بود. وی کارگری درد و رنج کشیده  و از خانواده‌ای در اصفهان بود که در راه خدمت به محرومان جان خود را از دست داد.

معاون اول رئیس جمهور در پایان گفت: درگذشت این دو مدیر ارجمند نظام جمهوری اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، خانواده ایشان و ملت ایران تسلیت می‌گویم و آرزو می‌کنم خداوند توفیق خدمت رسانی به مردم را به ما عطا کند تا در این راه گام برداریم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: