کد خبر: ۲۱۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 16
مراسم تشییع پیکر دکتر سیدتقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین رییس و معاون سازمان تامین اجتماعی لحظاتی قبل با حضور مسوولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم از مقابل بیمارستان میلاد آغاز شد
شفا آنلاین>اجتماعی>مراسم تشییع پیکر دکتر سیدتقی نوربخش و عبدالرحمن تاج الدین رییس و معاون سازمان تامین اجتماعی لحظاتی قبل با حضور مسوولان کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم از مقابل بیمارستان میلاد آغاز شد. پیکر این جانباختگان صبح امروز پس از تشییع در گرگان، به تهران انتقال یافت.

به گزارش شفا آنلاین، در این مراسم که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری، علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، حجت الاسلام محمدکاظم بهرامی رییس دیوان عدالت اداری، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار ورفاه اجتماعی، رضا طلائی نیک معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، محمدحسین مقیمی استاندار تهران و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور دارند .

قرار است پیکر مدیر عامل فقید سازمان تامین اجتماعی در دارالرحمه حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ، شهر ری به خاک سپرده شود .

همچنین پیکر عبدالرحمن تاج الدین معاون فقید این سازمان قرار است فردا شنبه بیست وششم آبان ماه در اصفهان تشییع و خاکسپاری شود.

**پسرم همواره به فکر خدمت به مردم بود
سید مرتضی نوربخش پدر مرحوم نوربخش امروز در جمع سوگواران گفت: پسرم پاک به دنیا امد، پاک زیست و پاک رفت.

وی افزود: ایشان همواره به فکر خدمت به مردم بود و دوران دانشجویی خود را که مقارن با دوران دفاع مقدس بود در بیشتر عملیات حضور داشت و صادقانه جنگید.

وی ادامه داد: پسرم در زمان حیات خود به عنوان پزشک و کارمند در سازمان تامین اجتماعی ابتدا به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی یزد، همواره خدمت کرد و دغدغه ای جز این نداشت.

**سانحه ای تلخ
محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مسوولان این وزارتخانه روز گذشته سفر کاری به استان گلستان داشت که در مسیر، خودرو همراهان وی در حومه گرگان بر اثر برخورد با تریلر صدمه دید. در این سانحه، سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین، معاون امور مجلس این سازمان ر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان حکیم جرجانی گرگان جان باختند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: