کد خبر: ۲۱۴۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 16
نباید این طور باشد که هر وقت دچار تهدیدی شدیم با یکدیگر مهربان باشیم، بلکه قوای سه‌گانه و همه قشرها باید در همه‌ جا مهربانی را تکرار کنند
شفاآنلاین>سلامت> وزیر بهداشت با اشاره به درخواست بهورزان درباره افزودن دو سال مدت آموزش به سابقه خدمتی‌شان، گفت: این موضوع را به صورت مکرر از مجلس درخواست کرده‌ایم و این خانه ملت است که باید در این‌باره اقدام کند.

به گزارش شفاآنلاین، سیدحسن هاشمی در آیین کلنگ‌زنی عملیات اجرایی بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خدابنده، اظهار کرد: ماه ربیع‌الاول، ماه ولادت نبی مکرم اسلام بوده، پیامبر منادی وحدت است و اگر به کلام خدا مبنی بر أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ عمل کنیم، کشور گلستان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضرت محمد (ص)، پیامبر رحمت و مهربانی است، افزود: نباید این طور باشد که هر وقت دچار تهدیدی شدیم با یکدیگر مهربان باشیم، بلکه قوای سه‌گانه و همه قشرها باید در همه‌ جا مهربانی را تکرار کنند.

وزیر بهداشت ادامه داد: در سال‌های گذشته، بازدید از بیمارستان خدابنده و کمبودهای‌ آن، وضع ظاهری نامناسب و مسائلی از این دست اوضاع تاسف‌باری را نشان می‌داد که تصمیم گرفتیم در حد توان مشکلات را برطرف کنیم.

هاشمی به بهبود هتلینگ، افزایش تعداد تخت‌ها و بازسازی اورژانس این بیمارستان اشاره کرد و گفت: خیران هم در این کار مشارکت‌هایی داشتند که امیدواریم این فرهنگ در کشور گسترش یابد.

وزیر بهداشت، در رابطه با احداث بیمارستان(Hospital) جدید خدابنده تصریح کرد: کلنگ این بیمارستان در این مراسم رها نمی‌شود و همان‌طور که طراحی انجام شده، عملیات اجرایی آن نیز اجرا و پیگیری می‌شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: