کد خبر: ۲۱۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۱ - ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 12
به منظور تقدیر از خیران و اهداء کنندگان کلیه نیز با همکاری هلال احمر جشنی برگزار خواهد شد و از خیران و فعالان حوزه پیوند و دیالیز تقدیر به عمل خواهد آمد

شفاآنلاین>سلامت>با فرا رسیدن هفته حمایت از بیماران کلیوی ، انجمن استان ایلام اقدام به برگزاری تور یک روزه طبیعت گردی با بیماران کلیوی را خواهد داشت.

 به گزارش شفاآنلاین و به نقل از روابط عمومی انجمن خیریه حمایت ازبیماران کلیوی<Kidney patients> ایران ،دکترعبدالخالق کیخاونی مدیراستان ایلام انجمن در خصوص برنامه های خود درهفته حمایت از بیماران کلیوی گفت: انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان ایلام درهفته حمایت با برگزاری نشستی خبری درخصوص  فعالیت های انجمن استان ایلام، وضعیت بیماران دیالیزی و پیوندی استان و روش های شناسایی و درمانی بیماران کلیوی با خبرنگاران به گفتگو خواهد پرداخت.



وی افزود: علاوه برآن مراسم گردش در طبیعت و پیاده روی  بیماران دیالیزی و پیوندی از جمله برنامه هایی است که درهفته حمایت<Protection> ، به وسیله انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان ایلام صورت خواهد گرفت.

مدیرانجمن حمایت از بیماران کلیوی استان ایلام افزود: به منظور تقدیر از خیران و اهداء کنندگان کلیه نیز با همکاری هلال احمر جشنی برگزار خواهد شد و از خیران و فعالان حوزه پیوند و دیالیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

کیخاونی ادامه داد:بازدید از بخش دیالیز بیمارستان مصطفی خمینی و بخش های دیالیز بیمارستان های شهرستان های این استان نیز از برنامه هایی است که در هفته حمایت انجام خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: