کد خبر: ۲۱۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 09
برنامه های جدید مهاجرتی به نفع همه شهروندان کانادا می باشد چرا که مهاجران باعث می شوند کانادا در عرصه اقتصاد جهانی در صدر بازار رقابتی قرار گیرد
شفاآنلاین> اجتماعی> احمد حسین، وزیر مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا برنامه جدید این کشور برای پذیرش مهاجر در سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ را اعلام کرد. وی با تاکید به اهمیت و تاثیر جذب مهاجران در رشد اقتصادی این کشور اعلام کرد که  برنامه های جدید مهاجرتی به نفع همه شهروندان کانادا می باشد چرا که مهاجران باعث می شوند کانادا در عرصه اقتصاد جهانی در صدر بازار رقابتی قرار گیرد.

به گزارش شفاآنلاین: به گفته احمد حسین، تعداد جذب مهاجران در سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ به ترتیب به ۳۳۰۸۰۰ و ۳۴۱۰۰۰ و ۳۵۰۰۰۰ نفر یعنی نزدیک به ۱ درصد جمعیت کانادا در سال ۲۰۲۱ خواهید رسید.

وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا با تاکید به اهمیت و تاثیر جذب مهاجران در رشد اقتصادی این کشور اعلام کرد که این برنامه جدید مهاجرتی به نفع همه شهروندان کانادا ست چرا که مهاجران باعث می شوند کانادا در عرصه اقتصاد جهانی در صدر بازار رقابتی قرار گیرد.

وی به اهمیت حضور مهاجران در جامعه کانادا و تاثیر آنها بر نوآوری اشاره کرد و گفت که دولت کانادا به همین دلیل است که از ورود نسل جدید مهاجران که با خود استعداد و نوآوری به این کشور می آورند، استقبال می کند و مهاجرت ستون اصلی اقتصاد کانادا ست.

احمد حسین پیش از این نیز در  30 اکتبر 2017 در گفت و گو با رادیو سی بی سی اعلام کرده بود که دولت کانادا قصد دارد 300 هزار مهاجر جدید برای سال 2018 بپذیرد. پارس کانادا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: