کد خبر: ۲۱۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 09
هزینه کشتی ها ی کروز با احتساب تخفیف معادل 1100 دلاراست. این تور به مدت 10 روز است و از بریتیش کلمبیا به آلاسکا می رود
شفاآنلاین> اجتماعی> سفر به کشورهای مختلف جهان برای همه مردم جذاب است اما سفر دریایی، اگرچه سفری متفاوت است، برای همه مطلوب نیست و به مسافران ماجراجو اختصاص دارد؛ کشتی‌هایی، که هتل‌های مجلل<Luxury hotels> و لوکس شناور روی آب هستند.

به گزارش شفاآنلاین: در سال‌های اخیر، امکانات کشتی های کروز بیشتر شده است و همین موضوع هم باعث شده تا مسافران بیشتری به سفر با این کشتی‌ها ابراز علاقه کنند. به خصوص که در این کشتی‌ها نیازی هم به حمل بار ندارید و تنها کافی است یک بار چمدان خود را در اتاق‌تان در کشتی باز کنید و در انتهای سفر آن را جمع کنید.

کشتی‌های کروز، کشتی‌هایی بسیار مجلل هستند که برخلاف سایر کشتی‌ها، مسافر را تنها از جایی به جای دیگر، روی دریا‌ها و اقیانوس‌ها نمی‌رسانند، در واقع سفر با کشتی برنامه اصلی و لذت‌بخش‌ترین بخش سفر است؛ معمولا طبق برنامه‌ای از پیش تعیین شده در این زمان از چند شهر ساحلی نیز دیدن می‌کنند.

امکانات بسیار متنوع در تور کشتی کروز و برنامه‌های مختلف روز و شب، گاهی باعث می‌شود حتی مسافران تمایلی به ترک کشتی در زمان‌های توقف نداشته باشند و ماندن در کشتی اولویت اصلی آنها باشد. مدت زمان سفر با کشتی کروز کاملا متفاوت است و از سفرهای یک شبه تا چندهفته‌ای را در برمی‌گیرد. برخی کشتی‌های کروز نیز بدون هیچ توقفی حرکت می‌کنند و سفری دو سه روزه در دل آرامش اقیانوس برای مسافران در نظر می‌گیرند.



مسافران تور کشتی کروز را به خاطر امکانات متنوع و لوکس آن انتخاب می‌کنند؛ تنوع در رستوران‌ها، تقریحات آبی، اسپا، سینما و حتی تئاترهای شبیه به برادوی از جمله امکاناتی است که در این کشتی‌ها دیده می‌شود. هرچه کشتی لوکس‌تر باشد امکانات رفاهی نیز در سطحی بالاتر و متفاوت‌تر برای رقم زدن تجربه‌ای بی‌نظیر و منحصر به فرد برای مسافران در نظر گرفته می‌شود.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: