کد خبر: ۲۱۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 06
بر اساس پیش‌بینی‌ها برای امروز منتظر ورود سامانهٔ بارشی در سطح استان بودیم که این سامانه، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را به همراه خواهد داشت، همچنین رعدوبرق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید نیز پیش‌بینی می‌شود
شفاآنلاین>اجتماعی>کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین اعلام کرد که نخستین برف پاییزی گردنه قسطین‌لار در الموت‌غربی را سفیدپوش کرد.

به گزارش شفاآنلاین، مریم بهروزی اظهار کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها برای امروز منتظر ورود سامانهٔ بارشی در سطح استان بودیم که این سامانه، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف را به همراه خواهد داشت، همچنین رعدوبرق و وزش بادهای لحظه‌ای شدید نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به این‌که از صبح امروز شاهد بارش برف<Snow> در گردنه قسطین‌لار از توابع بخش رودبار الموت قزوین هستیم، خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه بارشی از ظهر فردا کاهش پیدا خواهد کرد و تا روز جمعه ادامه دارد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین با اعلام بارش 5.1 میلی‌متری در سیردان افزود: دیروز با گذر امواج شدید شاهد بارش باران در مناطق مختلف استان و ارتفاعاتی چونی آوج و کوهین نیز بودیم و هم‌اکنون نیز این سامانه شهرهای قزوین و بوئین‌زهرا را در برگرفته است.

وی با تأکید بر این‌که به جهت برودت هوا باید دمای گلخانه‌ها، مرغداری‌ها و انبارها تنظیم شود، تصریح کرد: این سامانه کاهش دید افقی، احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها را به همراه خواهد داشت.

بهروزی با اعلام این‌که دمای شهر قزوین بین 5 تا 15 درجه سلسیوس در نوسان بوده است، یادآور شد: آوج با 2 درجه سردترین شهر و بوئین‌زهرا و رازمیان نیز با 18 درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان طی 24 ساعت گذشته بودند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: