کد خبر: ۲۱۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 05
کنگره اخلاق پرستاری تاکنون پنج دوره و به مناسبت بزرگداشت مقام حضرت زینب (س) در کشور برگزار شده است.
شفاآنلاین>جامعه پزشکی-همایش ها>دبیر علمی ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری از برگزاری این کنگره در روزهای ۸ و ۹ اسفندماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بم خبر داد و گفت: علاقمندان تا ۳۰ دی ماه برای ارسال مقالات فرصت دارند.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر عباس عباس‌زاده با اعلام خبر برگزرای ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاران،  گفت: کنگره اخلاق پرستاری تاکنون پنج دوره و به مناسبت بزرگداشت مقام حضرت زینب (س) در کشور برگزار شده است.  

وی با بیان اینکه حضرت زینب (س) الگوی پرستاران است و سالروز ولادت این بانوی بزرگوار هم به عنوان روز پرستار نامیده شده است، افزود: ارزش‌های انسانی و اخلاقی ایشان برای همه ما سرمشق است و به همین دلیل اخلاق پرستاری را همواره با اخلاق زینبی و صبر<Patience> و استقامت و علم این بزرگوارعجین می‌دانیم که این کنگره نیز  در این راستا برگزار می‌شود.  

عباس‌زاده گفت: در طول پنج دوره برگزاری این کنگره همواره شاهد رشد مقالات از نظر کمی و کیفی بودیم و پیش بینی می‌کنیم که امسال نیز با استقبال خوب پژوهشگرانی که در حوزه اخلاق پرستاری تلاش می‌کنند، روبرو باشیم.  

دبیر ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری افزود: در دوره‌های گذشته در رشته‌هایی که مشابه پرستاری خدمت مراقبتی مانند پزشکی و مامایی و سایر حرفه‌ها انجام می‌دهند،  نیز مقالات خوبی به کنگره رسید و امیدواریم امسال هم همه شاهد حضور گروه‌های مراقبت سلامت و حامی سلامت در این کنگره باشیم.

وی با بیان اینکه در این کنگره طبق روال هر ساله سخنرانی‌های کلیدی و شخصیت‌های علمی برجسته حضور دارند، افزود: امیدواریم علاوه بر انتقال تجربیات و شکل‌گیری گروه‌های پژوهشی در این جمع علمی خوب پژوهشگران جوان ما ایده‌های تازه‌ای را در این حوزه کسب کنند و این کنگره منجر شود که در عمل مردم ما بتوانند از پرستاری اخلاق‌مدارنه و باکیفیت برخوردار شوند.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت پرستاری، دبیر ششمین کنگره ملی اخلاق پرستاری گفت: علاقمندان می‌توانند تا ۳۰ دی ماه سال جاری مقالات خود را به نشانی www.nursingethics.ir ارسال کنند. ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: