کد خبر: ۲۱۳۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 03
در طرح تکالیف مهارت محور معلم در زمان رسمی کلاس درس پس از آموزش و شناسایی دشواری یادگیری دانش آموزان، تکالیف را جهت تثبیت و تعمیق یادگیری تعیین می‌نماید و بخشی در قالب تکالیف مهارت محور که مرتبط بامهارت های موردنیاز محیط واقعی زندگی در خارج از کلاس درس است ارائه خواهد شد
شفاآنلاین> اجتماعی> بطحایی شیوه‌نامه طرح تکالیف مهارت محور را به مدیران کل استان‌ها، مناطق، نواحی و مدیران مدارس ابلاغ کرد.

به گزارش شفاآنلاین:  سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در راستای سیاست ضرورت ایجاد و توسعه فرصت‌های یادگیری در کلاس، مدرسه و خارج از آن و رویکرد مهارت محوری و افزایش همسویی و هماهنگی یادگیری‌ها با نیازهای فردی و اجتماعی، شیوه‌نامه اجرای آزمایشی طرح تکالیف مهارت محور را در دوره اول ابتدایی (پایه‌های اول تا سوم) به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها، مناطق، نواحی و مدیران مدارس ابلاغ کرد.

این طرح آزمایشی در همه مناطق آموزشی استان‌ها که کلاس‌هایی با جمعیت 15 الی 26 نفر دارند اجرا خواهد شد و بخشی از فعالیت‌های یادگیری به‌صورت تمرینی در راستای آموزش و یادگیری مهارت‌های اساسی مانند خواندن، نوشتن، دانش ریاضی، مشاهده کردن، سخن گفتن، گوش دادن و... در کلاس درس یا محیط مدرسه و در تعامل و مشارکت معلم و دانش‌آموز انجام می‌شود.

در طرح تکالیف مهارت محور معلم در زمان رسمی کلاس درس پس از آموزش و شناسایی دشواری یادگیری دانش آموزان، تکالیف را جهت تثبیت و تعمیق یادگیری تعیین می‌نماید و بخشی در قالب تکالیف مهارت محور که مرتبط بامهارت های موردنیاز محیط واقعی زندگی در خارج از کلاس درس است ارائه خواهد شد.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: