کد خبر: ۲۱۳۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - 2018November 01
آبان در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاریخی مهم در کشور محسوب می‌شود، زیرا در این روز دانش‌آموزان حرکت مهمی انجام داده‌اند. اکثر داروخانه‌های مهم، ۱۳ آبان نام‌گذاری شده‌اند و این تاریخ به عنوان یک نشان ارزشمند در حوزه سلامت تبدیل شده است
شفاآنلاین> اجتماعی> حریرچی گفت: اکثر داروخانه‌های مهم، ۱۳ آبان نام‌گذاری شده‌اند و این تاریخ به عنوان یک نشان ارزشمند در حوزه سلامت تبدیل شده است.

به گزارش شفاآنلاین: ایرج حریرچی‌ سخنگوی وزارت بهداشت گفت:  13 آبان در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاریخی مهم در کشور محسوب می‌شود، زیرا در این روز دانش‌آموزان حرکت مهمی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانشجویان با تسخیر لانه جاسوسی‌ در روز 13 آبان باعث شادی و تسلی دل حضرت امام خمینی (ره) شدند؛ به طوری که معمار کبیر انقلاب اسلامی از این حرکت دانشجویان‌ به انقلاب دوم یاد کردند.

سخنگوی وزارت بهداشت تأکید کرد: تسخیر لانه جاسوسی طی سالیان گذشته به عنوان یک نماد دینی ملی یاد می‌شود و با انجام بزرگداشت‌های مختلف، به صورت کاملاً خودجوش‌ و مردمی، امت اسلامی وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی حضرت امام نشان داده‌ و همه ساله با برگزاری راهپیمایی‌ و تجمع در روز 13 آبان مردم ایران استکبارستیزی‌ خود را به جهانیان اثبات کرده‌اند.

حریرچی‌ افزود: مسئله جالب در حوزه سلامت این است که اکثر داروخانه‌های بزرگ و مهم به نام 13 آبان نام‌گذاری شده است و این تاریخ به عنوان یک نشان ارزشمند در حوزه سلامت و صنعت دارویی کشور تبدیل شده است.

وی در پایان گفت: وفاداری جامعه پزشکی به روز 13 آبان امروزه کاملاً به چشم می‌خورد؛ به طوری که وزارت بهداشت و جامعه پزشکی با تمهیدات لازم و پیش‌بینی‌های انجام شده توطئه‌ جدید دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را در این روز که شروع دور جدید تحریم‌هاست، خنثی‌ می‌کنند. yjc


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: