کد خبر: ۲۱۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - 2018October 31
ماموران نیروی انتظامی یک بیمار زندانی را برای مداوا به درمانگاه بیمارستان امام خمینی (ره) آوردند اما لحظاتی بعد از ورود این بیمار، سه مهاجم مسلح وارد درمانگاه بیمارستان شدند و این زندانی را فراری دادند
شفاآنلاین>سلامت> مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: 3 مهاجم مسلح صبح امروز با حضور در فضای درمانگاه بیمارستان امام خمینی(ره) یک بیمار زندانی را که برای درمان آورده شده بود، فراری دادند.

به گزارش شفاآنلاین، علیرضا پارسا پور حدود ساعت 11 امروز- چهارشنبه- ماموران نیروی انتظامی یک بیمار زندانی را برای مداوا به درمانگاه بیمارستان امام خمینی (ره) آوردند اما لحظاتی بعد از ورود این بیمار، سه مهاجم مسلح وارد درمانگاه بیمارستان شدند و این زندانی را فراری دادند.

وی گفت: هنگام خروج این افراد از درمانگاه مقاومتی از سوی برخی کارکنان بیمارستان صورت گرفت که مهاجمان با شلیک هوایی توانستند، زندانی را فراری دهند اما در این حادثه و تیراندازی به کسی آسیب<Damage> نرسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: درباره هویت زندانی فراری اطلاعاتی در اختیار نداریم ضمن اینکه نیروی انتظامی اعلام کرده که هرگونه اطلاع رسانی درباره این فرد از سوی این نهاد انجام شود.

پارساپور افزود: به طور مداوم بیماران زندانی برای مداوا به بیمارستان امام و سایر مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران آورده می شوند و گاهی حضور این افراد و جو امنیتی یا التهابی که به وجود می آید برای سایر مراجعان ناراحت کننده است.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: