کد خبر: ۲۱۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - 2018October 30
شاید تا چندین سال قبل، برقراری یک رابطه عاطفی با فردی که یک شهر یا کشور از ما فاصله داشته، سخت بوده اما با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت، تمایل مردم نیز به این نوع روابط بیشتر شده است
شفا آنلاین>اجتماعی>اگر چه رابطه عاطفی از راه دور سختی های خودش را دارد اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید فواید زیادی در این نوع رابطه هست که شما از آن غافل اید. شاید تا چندین سال قبل، برقراری یک رابطه عاطفی با فردی که یک شهر یا کشور از ما فاصله داشته، سخت بوده اما با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت، تمایل مردم نیز به این نوع روابط بیشتر شده است.

به گزارش شفا آنلاین: اگر چه رابطه عاطفی<emotional relationship> از راه دور سختی های خودش را دارد اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید فواید زیادی در این نوع رابطه هست که شما از آن غافل اید.

شاید تا چندین سال قبل، برقراری یک رابطه عاطفی با فردی که یک شهر یا کشور از ما فاصله داشته، سخت بوده اما با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی آسان به اینترنت، تمایل مردم نیز به این نوع روابط بیشتر شده است. اگر شما هم در چنین رابطه ای به سر می برید و از فاصله ای که میان شما و عشق زندگی تان وجود دارد می نالید، فوایدی که در ادامه مطلب برایتان آورده ایم را بخوانید تا نگاه مثبت تری به این نوع رابطه داشته باشید.

مهارت مدیریتی شما را بهبود می بخشد

اگر شما و شریک زندگی تان در کنار هم بودید، دیگر لازم نبود که برای دیدار هم برنامه ریزی دقیقی داشته باشید اما افرادی که دور از هم هستند باید قدرت برنامه ریزی داشته باشند. به عنوان مثال شما باید برای زنگ زدن هایتان یا حتی دیدارهایتان برنامه ریزی کنید و طبق آن پیش روید. از این رو مهارت برنامه ریزی و مدیریت در شما نیز بهبود می یابد.

از شما فردی مستقل می سازد

زوج هایی که همیشه در کنار هم هستند و کارهایشان را با هم انجام می دهند، افراد وابسته ای بار می آیند. اما آنهایی که دور از هم هستند مجبورند که مسئولیت کارهایشان را تنهایی به عهده بگیرند. این افراد به طور کلی مستقل تر از گروه اول هستند و می توانند در مواقع سختی بهتر از پس زندگی و مشکلات شان برآیند.


در حل کردن مشکلات موفق ترید

در روابط راه دور، دو طرف کاری جز صحبت کردن با هم ندارند. این افراد زمانی که با مشکلی مواجه می شوند، شرایط شان سخت تر است، از این رو که از تماس فیزیکی، که خود تاثیر مثبتی در ایجاد صمیمیت دارد، محروم اند. در واقع آنها باید این توانایی را داشته باشند که تنها با صحبت کردن از راه دور مشکلات یا سوتفاهم هایشان را برطرف و اعتماد طرف مقابل را به دست آوردند. همین شرایط باعث می شود که آنها در حل کردن مشکلاتی که در آینده برایشان پیش خواهد آمد، قوی تر و ماهرانه تر عمل کنند.

قدر لحظات با هم بودن را بیشتر می دانید

در روابط راه دور، از آنجا که دو طرف کمتر همدیگر را می بینند، قدر لحظه های باهم بودن را بیشتر می دانند. آنها بهتر می توانند از زمان محدودشان استفاده کنند و لذت ببرند و همین موضوع باعث می شود که آنها در زندگی فردی خود نیز آدم قدردان و شادتری باشند.

خاطرات منحصر بفردی با هم خواهید داشت

از آنجا که شما از عشق زندگی تان دور هستید، دوست دارید که زمان های باهم بودن تان را خاص تر سپری کنید. به عنوان مثال در چند روز یا چند ساعت محدودی که با هم هستید، دوست دارید فعالیت هایی را انجام دهید یا به مکان هایی بروید که برایتان هیجان انگیز و منحصر بفرد است. از این رو خاطره ای که در ذهن تان می سازید نیز شیرین تر و خاص تر است. این خاطرات شیرین مشترک تاثیر مثبتی را نه تنها در روحیه شما، بلکه در صمیمیت رابطه تان نیز خواهد گذاشت.


صبور بودن را تمرین می کنید

ما در دنیای سرعت ها زندگی می کنم. از این سر دنیا یک ایمیل به آن سر دنیا می زنیم و در چند ثانیه جواب آن را دریافت می کنیم. از این رو صبوری خیلی جایگاهی در این عصر مدرن ندارد. اما وضعیت برای افرادی که رابطه از راه دور را تجربه می کنند، به گونه دیگری ست. در واقع آنها صبوری را به عنوان بخشی از رابطه عاطفی شان پذیرفته اند. همین صبر می تواند در جنبه های مختلف زندگی نیز اثرگذار باشد. به عنوان مثال آنها دیگر به خاطر اتفاقات کوچک عصبانی نمی شوند و در مواقع عصبانیت نیز می توانند خودشان را کنترل کنند.

زمان بیشتری برای خود دارید

اگر شما از شریک زندگی تان دور باشید، مطمئنا زمان بیشتری برای رسیدگی به کارهای خودتان خواهید داشت. بنابراین بهتر است که آنها را هدر ندهید و نهایت استفاده را از آنها بکنید. کارهای خلاقانه مانند نوشتن، خلق یک اثر هنری یا حتی آموزش یک مهارت جدید... نه تنها به زندگی شما هیجان بیشتری می دهد، بلکه گذر زمان و دلتنگی یارتان را نیز کمتر احساس می کنید.


عشق واقعی را احساس می کنید

در روابط راه دور دیگر خبری از تماس فیزیکی نیست، در واقع تنها چیزی که بین دو طرف رد و بدل می شود، مکالمه تلفنی ست. در این شرایط شما مطمئن می شوید که طرف مقابل تان شما را نه برای هوا و هوس، بلکه تنها برای عشقی که نسبت به شما دارد، می خواهد. همین احساس تضمین خوبی برای شماست تا بدانید که در یک رابطه بلند مدت و سالم قرار گرفته اید.برترین ها

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Baran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
سلام. ترخدا جوابمو بدین‌
متاهل هستم و ۲۵ سالم هست
به مدت ۳ ماه است که با یک دختر از هند در شبکه اجتماعی دوست شده ام.
به او حس نزدیکی و راحتی دارم و راحت باهم دردودل میکنیم
حس میکنم که وابسته او شده ام خب من او را خیلی دوست دارم به قدری که اگر یک روز به من پیام ندهد من ناراحت و غمگین میشوم
در این مدت دوستی او هر روز به من پیام داده است.شناخت کلی که ازش دارم میتوانم بگم دختر خوبی است و خوبی او باعث شده که با او در ارتباط باشم ما از طریق مترجم گوگل با هم صحبت میکنیم و آرزوی من شده که یک بار او را از نزدیک ببینم
میخواستم ببینم این رابطه با او اشتباه است؟
ممکن است او من را از شوهرم دور کند؟!
ترخدا لطفا جواب بدین
مدیر پایگاه
باسلام
آیا شما مطمئن هستید که ایشان دختراست؟
شما باید بدانید این قبیل روابط دراغلب مواقع با مشکلات مختلفی همراه بوده است.
بعد هم این چنین رابطه های به چه درد شما می خورد؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: