کد خبر: ۲۱۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - 2018October 27
دفترچه‌های کاغذی بیمه سلامت در راستای کاهش هزینه‌ها و مدیریت منابع با نسخه‌های الکترونیک جایگزین می‌شود و این موضوع به معنی تغییر در خدمات‌رسانی بیمه سلامت نیست
شفاآنلاین>سلامت> معاون آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بیمه سلامت گفت: حذف دفترچه‌های کاغذی تغییری در خدمات بیمه سلامت ایجاد نمی‌کند.

به گزارش شفاآنلاین، علی اصغر قائمی درباره حذف دفترچه کاغذی بیمه سلامت گفت: دفترچه‌های کاغذی بیمه سلامت در راستای کاهش هزینه‌ها و مدیریت منابع با نسخه‌های الکترونیک جایگزین می‌شود و این موضوع به معنی تغییر در خدمات‌رسانی بیمه سلامت نیست.

وی افزود: بیمه(Insurance) همگانی سلامت و خدمات‌رسانی صندوق‌های بیمه سلامت به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت با شدت و قدرت ادامه دارد و حذف دفترچه‌های کاغذی تغییری در کار بیمه سلامت ایجاد نمی‌کند.

 قائمی بیان کرد: طرح حذف دفترچه کاغذی در راستای بهره‌وری بیشتر و خدمات‌رسانی بهتر اجرا می‌شود که در حال حاضر نیز در تمام شهرستان‌های استان کرمان در حال اجرا است. حذف دفترچه کاغذی منجر به ایجاد آسایش و آرامش برای بیمه شدگان خواهد شد و الکترونیکی شدن خدمات (Services)نیز می‌تواند هزینه‌ها را کاهش دهد و دریافت خدمت را آسان‌تر کند. با حذف دفترچه کاغذی، بیمه شده فقط با ارائه کد ملی می‌تواند از خدمات سلامت در مراکز درمانی دولتی استفاده کند.

پوشش بیمه ای 110 میلیون نفر در کشور صحت ندارد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بیمه سلامت گفت: پوشش بیمه‌ای 110 میلیون نفر در کشور که امروز (پنجشنبه) توسط مدیرکل زیرساخت و امنیت سازمان بیمه سلامت در بیرجند مطرح شد، فقط یک تمثیل برای نشان دادن هم‌ پوشانی‌های بیمه‌‌ای است و چنین عددی صحت ندارد.

محمد هاشمی افزود: براساس قانون برنامه ششم توسعه، رفع هم‌ پوشانی‌‌های بیمه‌‌ای با هماهنگی سایر سازمان‌های بیمه‌ گر در حال انجام است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: