کد خبر: ۲۱۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - 2018October 24
علت مرگ 2 خواهر از دارو، مسمومیت و یا سرماخوردگی بوده است ابتدا این 2 کودک در یک مطب خصوصی، متخصص اطفال که در مواقع بیماری خانواده آن‌ها مرتب به آن مراجعه می‌کردند، ویزیت شدند
شفاآنلاین>سلامت>عموی ۲ کودک فوت شده اهوازی گفت: علت مرگ ۲ خواهر فوت شده از دارو، مسمومیت و یا سرماخوردگی بوده است.

به گزارش شفاآنلاین، 2 خواهر اهواز که یکی 1و نیم ساله و دیگری 5 ساله بود هفته گذشته دچار سرماخوردگی شده و یکی از آن ها فوت شد که شنبه این هفته تدفین شد و دیگری نیز در هفته جاری فوت شد که برای بررسی علت مرگ مورد کالبد شکافی قرار گرفتند.

یاسر بنی عفره، عموی 2 کودک فوت شده اهوازی بیان داشت: علت مرگ 2 خواهر از دارو، مسمومیت و یا سرماخوردگی<a cold> بوده است ابتدا این 2 کودک در یک مطب خصوصی، متخصص اطفال که در مواقع بیماری خانواده آن‌ها مرتب به آن مراجعه می‌کردند، ویزیت شدند.

وی افزود: 6 روز قبل از فوت کودک یک و نیم ساله خانواده‌اش از آنجایی‌که دچار سرماخوردگی شده و دهانش برفک زده بود نزد پزشک می‌برند، که احتمال می‌دادیم برفک زدن هانیه به دلیل دندان‌درآوردن وی باشد.

عموی این 2 خواهر اهوازی عنوان کرد: پس از گذشت 6 روز که هانیه و فاطمه داروهای خود را استفاده کردند، و پس از گردوخاک و بارندگی  فاطمه سرفه‌<Cough> می کرد که او را پیش همان پزشک ببرند.

بنی‌عفره گفت: قبل از دفن، 2 کودک توسط پزشکی قانونی کالبدشکافی شدندکه طبق قانون جواب کالبدشکافی جهت مشخص شدن علت مرگ کودکان 4 تا 5 ماه طول می‌کشد؛ خاک‌سپاری هانیه زمانی که در روز شنبه انجام شد، فاطمه هنوز زنده بود.

وی افزود:  باوجوداینکه محل زندگی مرغ را از محل سکونت جدا کرده بودند اما برای اطمینان اداره کل دامپزشکی از مرغ‌ها یکسری آزمایش‌ها گرفت که مشخص شد علت مرگ به‌هیچ‌ عنوان ربطی به مرغ‌ها ندارد.

بنی عفره بیان کرد: پس‌از مراجعه به دادگاه مراجعه داروها  برای نمونه‌برداری تحویل پزشکی قانونی داده شد. فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: