کد خبر: ۲۱۲۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 22
ساخت این بیمارستان دریک شهری که نزدیک به 500 هزار نفر جمعیت دارد قطعاً باید زودتر در دستور کار قرار می‌گرفت و چه بسا بهتر بود از 20 سال پیش این بیمارستان ساخته می‌شد تا بتواند نیازهای مردم را تأمین کند و امروز با مشکل زیرساخت درمانی و کمبود تخت‌های بیمارستانی مواجه نباشیم
شفاآنلاین>سلامت> نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد در تأمین منابع ساخت بیمارستان فردیس مشکلاتی وجود دارد که مسئولین مربوطه باید رسیدگی‌های لازم را انجام دهند.

به گزارش شفاآنلاین، محمدجواد کولیوند در خصوص زیرساخت‌های درمانی در فردیس گفت: ساخت این بیمارستان دریک شهری که نزدیک به 500 هزار نفر جمعیت دارد قطعاً باید زودتر در دستور کار قرار می‌گرفت و چه بسا بهتر بود از 20 سال پیش این بیمارستان ساخته می‌شد تا بتواند نیازهای مردم را تأمین کند و امروز با مشکل زیرساخت درمانی و کمبود تخت‌های بیمارستانی مواجه نباشیم.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم ساخت بیمارستان فردیس در دستور کار قرار گرفت؛ افزود: هزینه ساخت این بیمارستان در ردیف بودجه دولت قرار دارد و از این نظر مشکلی ندارد ولی آنچه به نظر می‌رسد این است که در تأمین منابع ساخت این بیمارستان مشکلاتی(Problems) وجود دارد که مسئولین مربوطه باید رسیدگی‌های لازم را انجام دهند.

کولیوند گفت: آنچه برای ما اهمیت دارد ساخت هر چه زودتر این بیمارستان (Hospital)است تا بتوانیم خدمتگزار مردم شهر فردیس باشیم.

وی در پایان با اشاره به افزایش تعداد تختخواب در این بیمارستان گفت: تصمیم برا آن شده است این بیمارستان که در ابتدا قرار بود 160تختخوابی باشد اکنون تعداد آن به 260 تختخواب ارتقا پیدا کند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: