کد خبر: ۲۱۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 30
شفاآنلاين- مشاور وزیر بهداشت و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، آخرین توصیه ها را به داوطلبان شرکت کننده در چهل ویکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی ارائه داد.
به گزارش شفاآنلاين، دکتر «عبدالله کریمی» گفت: همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس دار و ارائه آن برای داوطلبان آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی الزامی است.

وی افزود: براساس اطلاعیه منتشره مرکز سنجش آموزش پزشکی، کارت شرکت در آزمون داوطلبان چهل ویکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی بالینی از روز دوشنبه هشتم اردیبهشت ماه تا ساعت 23 امشب (چهارشنبه) بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir به همراه برگ راهنمای مربوطه قرار گرفته است.

مشاور وزیر بهداشت با بیان اینکه آزمون ورودی چهل ویکمین دوره پذیرش دستیار تخصصی بالینی منحصرا در صبح پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه در 19 شهرستان مختلف برگزار خواهد شد، تصریح کرد، شهرستان محل برگزاری هر داوطلب و آدرس حوزه امتحانی وی در محل مذکور، در ذیل پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلب درج شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت 9 روز پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه آغاز می شود و درهای وروود به جلسه در ساعت 8 صبح باز و رأس ساعت 8:45 دقیقه بسته خواهد شد، بنابراین داوطلبان باید در مهلت مقرر در حوزه های امتحانی حاضر باشند.

وی ادامه داد: این آزمون دارای 200 سووال و مدت پاسخگویی به سووالات 240 دقیقه است از این رو آزمون ساعت 9 شروع و 13 پایان می یابد.

کریمی افزود: داوطلبان از میان چهار گزینه ارائه شده برای هر سووال، باید صحیح ترین گزینه را انتخاب و در پاسخنامه سووالات وارد کنند و توجه داشته باشند که به پاسخ های غلط نمره منفی تعلق می گیرد.

وی تاکید کرد: همراه داشتن تلفن همراه در جلسه آزمون ممنوع است و داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش، تخلف محسوب می شود.

مشاور وزیر بهداشت با بیان اینکه شب های امتحان شب های پر استرسی هستند و اصولا واژه امتحان همیشه پر از استرس است بویژه اگر در این امتحان قرار باشد نتیجه ماهها زحمت نشان داده شود، یادآور شد: با توجه به اینکه سرعت و دقت در آزمون حرف اول را می زند، داوطلبان باید به تغذیه و خواب خود توجه داشته باشند و در شب آزمون به موقع بخوابند.

کریمی گفت: بیدار ماندن در شب آزمون، جز خستگی و اختلال در حافظه خاصیت دیگری ندارد و استرس داوطلب را افزایش می دهد، بنابراین توصیه می شود خواب مناسب داشته باشند تا بازدهی آموخته ها راحت تر صورت گیرد و آرامش کامل خود را حفظ کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: