کد خبر: ۲۱۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 13
منطقه آزاد اروند توانایی و ظرفیت تبدیل دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه علوم پزشکی را دارد و لازمه آن پی گیری است
شفاآنلاین> اجتماعی> نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ظرفیت های موجود دانشکده علوم پزشکی آبادان ظرفیت تبدیل شدن به دانشگاه را دارد و این مطالبه مردم باید محقق شود.

به گزارش شفاآنلاین: جلیل مختار در آئین معارفه سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه ارتقای دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه از مطالبات مردم این شهرستان است افزود: منطقه آزاد اروند توانایی و ظرفیت تبدیل دانشکده علوم پزشکی آبادان به دانشگاه علوم پزشکی را دارد و لازمه آن پی گیری است.

وی ارتقای شاخص های بهداشتی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان را مهم بیان کرد و گفت: مسئولیت دانشکده علوم پزشکی آبادان بسیار سنگین است چرا که مردم آبادان و خرمشهر در هشت سال دفاع مقدس سختی های بسیاری متحمل شدند و اکنون باید توجه ویژه ای به این مردم داشت.

وی عملکرد حوزه بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در چند سال اخیر را خوب ارزیابی کرد و گفت: در این چند سال اخیر کارهای بزرگی در حوزه زیرساخت های درمانی در شهرهای آبادان و خرمشهر انجام شده بنا بر این داشتن برنامه راهبردی برای پیشبرد اهداف حوزه سلامت و بهداشت ضروری است.

مختار توسعه توریسم درمانی را لازم و ضروری دانست و گفت: توسعه زیرساخت برای جذب توریسم درمانی بسیار درآمد زا بوده و اشتغال ایجاد می کند همچنین در حوزه درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان تاثیر بسزایی داشته است.

علیرضا آموزنده نیز در آئین تودیع خود گزارشی از عملکردش در مدت تصدی مسئولیت دانشکده علوم پزشکی آبادان ارائه کرد.

شکراله سلمان زاده سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با بالاترین کیفیت را از برنامه های این دانشکده بیان کرد و گفت: توسعه گردشگری سلامت و استفاده از ظرفیت کشور همجوار بسیار مهم بوده و باید به این ظرفیت به خوبی نگریست.

در این آیین شکراله سلمان زاده به عنوان سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان معرفی و از خدمات علیرضا آموزنده قدردانی شد. ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: