کد خبر: ۲۱۱۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 11
امروز ۲۰۶ تیپ دو، ۵۸ میلیون تومان، پراید ۱۱۱، ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵، ،۵۱ میلیون تومان و پراید۱۳۱، ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد
شفاآنلاین>اجتماعی>رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با بیان اینکه امروز قیمت خودرو با کاهش مواجه شد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای قیمت ارز صورت گرفت خریداران منتظر کاهش بیشتر قیمت خودرو هستند.

به گزارش شفاآنلاین، سعید موتمنی  اظهار کرد: طی روز‌های گذشته قیمت خودرو<car> نیز همانند سایر کالا‌ها سیر نزولی به خود گرفت.

وی با بیان اینکه امروز قیمت خودرو‌های داخلی بین ۵۰۰هزار تا یک میلیون تومان کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: با ادامه روند نزولی قیمت ارز، قیمت خودرو باز هم کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: امروز ۲۰۶ تیپ دو، ۵۸ میلیون تومان، پراید ۱۱۱، ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵، ،۵۱ میلیون تومان و پراید۱۳۱، ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

موتمنی با بیان اینکه صف فروشندگان زیاد شده اما، در حال حاضر خرید کم صورت می‌گیرد، گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای قیمت ارز صورت گرفت خریداران منتظر کاهش بیشتر قیمت خودرو هستند.

وی گفت: زمانی که قیمت‌ها در حال رشد و افزایش است مردم برای خرید هجوم می‌آورند، اما زمانی که قیمت‌ها روند کاهشی و به سمت ثبات حرکت می‌کند از خرید خودداری می‌کنند.

موتمنی با بیان اینکه قیمت خودرو‌های داخلی بسیار بالاتر از قیمت منطقی است، گفت: قیمت‌ها غیرواقعی است و نباید این میزان اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار وجود داشته باشد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو خاطرنشان کرد: کماکان عرضه از سوی خودروسازان کم است و بسیار محدود خودرو وارد بازار می‌شود.میزان

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: