کد خبر: ۲۱۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 10
به طور معمول وزن افراد در زمستان اندکی افزایش می‌یابد. این موضوع ناشی از تغییر روش زندگی افراد در زمستان، تغییر در چرخه سوخت و ساز بدن، تغییر مدل غذایی، تحرک کمتر و عوامل دیگری است
شفاآنلاین> سلامت> اغلب وزن ما در فصل سرما بیشتر افزایش می‌یابد که این موضوع ناشی از تغییر روش زندگی افراد است.

به گزارش شفاآنلاین: به طور معمول وزن افراد در زمستان اندکی افزایش می‌یابد. این موضوع ناشی از تغییر روش زندگی افراد در زمستان، تغییر در چرخه سوخت و ساز بدن، تغییر مدل غذایی، تحرک کمتر و عوامل دیگری است. 

از این رو یک متخصص تغذیه به نام «سوزی بریل» فهرستی از خوراکی‌ها و نوشیدنی‌هایی ارائه کرده که از افزایش وزن‌های زمستانی جلوگیری می‌کند.سوزی بریل برای جلوگیری از افزایش وزن در زمستان خوردن میگو، لیمو، اسفناج و چای سبز را توصیه کرده و گفته که این خوراکی و نوشیدنی‌ها وزن افراد را ثابت نگاه می‌دارند.

 
میگو

میگو به عنوان غذایی معروف است که مقدار زیادی پروئین و مقدار اندکی کالری دارد. طعم خوشمزه و سبک آن نیز، میگو را نزد خیلی‌ها محبوب کرده است. با این حال باید دقت کرد میگوی سرخ کرده و یا میگویی که به همراه سس سفید یا ادویه‌جات سرو شد، مملو از چربی است و می‌تواند افزایش وزن به همراه داشته باشد.

 لیمو

طعم خوشمزه لیمو، این امکان را فراهم کرده که آن را به هر غذایی افزود. لیمو مملو از ویتامین سی است و می‌تواند در کاهش شاخص گلوکز خوراکی‌های دارای کربوهیدرات را کاهش دهد. لیمو همچنین می‌تواند به همراه یک لیوان آب، ترکیب مناسبی باشد برای شروع یک روز پر طراوت.


اسفناج

این گیاه در صدر فهرست برگ‌های خوراکی از نظر غنای مواد غذایی قرار دارد. اسفناج مقدار قابل توجهی ویتامین سی و اسید فولیک دارد. «سوزی بریل» توصیه کرده اسفناج با روغن زیتون پخته شود تا عناصر غذایی آن به خوبی جذب شوند.

چای سبز

این نوشیدنی معروف، یکی از بهترین و مفیدترین روش‌ها برای کاهش وزن و افزایش سلامت بدن است. به گفته سوزی بریل «اگر می‌خواهد چربی‌سوزی بدن را افزایش دهید، بهترین کار این است که روزی چند فنجان چای سبز بخورید.»جام نیوز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: