کد خبر: ۲۱۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 09
پرونده مرگ دختر 7 ساله دزفولی در بیمارستان با شکایت خانواده وی تحت رسیدگی قرار گرفت. کمیته تخصصی برای بررسی علت مرگ این دختر کوچولو در بیمارستان بزرگ دزفول تشکیل شده است
شفاآنلاین>سلامت> پرونده مرگ دختر 7 ساله دزفولی در بیمارستان با شکایت خانواده وی تحت رسیدگی قرار گرفت. کمیته تخصصی برای بررسی علت مرگ این دختر کوچولو در بیمارستان بزرگ دزفول تشکیل شده است.

به گزارش شفاآنلاین، ماجرای مرگ غم انگیز هانیه از سوی خانواده‌اش چنین بیان شد: هانیه را به علت خونریزی لثه به بیمارستان(Hospital) منتقل کردیم.

پزشک پس از بررسی و معاینه و آزمایش، تشخیص پایین بودن پلاکت داد و برای بچه تزریق یک واحد خون را تجویز کرد.اما پرسنل بیمارستان به جای تزریق هر 6 ساعت یک واحد خون، این تزریق را در هر یک ساعت انجام دادند که این موضوع منجر به پاره شدن مویرگ‌های کودک، مرگ مغزی و سرانجام مرگ کودک شد.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این باره اعلام کرد: بیمار کودک هفت ساله ساعت 25 و 20 دقیقه در تاریخ 11 مهر97 به‌دلیل علائم ضعف و بیحالی و وجود کبودی در بدن و خونریزی در بیمارستان بزرگ دزفول بستری شد.

این بیمار به‌دلیل پلاکت پایین و خونریزی تحت درمان قرار گرفت که با وجود درمان، مشاوره‌های لازم و پیگیری کادر درمان(Treatment) در تاریخ 14 مهر 97 فوت کرد.ایران
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: