کد خبر: ۲۱۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 08
ساعت 10 و 31 دقیقه جمعه شب در پی اعلام حادثه سقوط یکی از اهالی روستای بلوچی منطقه نوبندیان و جراحت از ناحیه سر، صورت و شکستگی دست، یک دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین منطقه به محل حادثه یعنی پایگاه اورژانس نوبندیان اعزام شد
شفاآنلاین>سلامت> رییس اورژانس ایرانشهر، جزییاتی از حادثه تیراندازی به یک دستگاه آمبولانس در سیستان و بلوچستان را تشریح کرد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر محمود رضا ناصح گفت: ساعت 10 و 31 دقیقه جمعه شب در پی اعلام حادثه سقوط یکی از اهالی روستای بلوچی منطقه نوبندیان و جراحت از ناحیه سر، صورت و شکستگی دست، یک دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین منطقه به محل حادثه یعنی پایگاه اورژانس نوبندیان اعزام شد.

وي افزود: اظهار داشت: پس از اینکه همکاران ما از پایگاه اورژانس نوبندیان، قصد ورود به روستای بلوچی این منطقه را داشته اند و زمانی که به سرعت گیر ابتدای روستا می رسند، با تیراندازی یک یا چند نفر ناشناس روبرو می‌شوند و حدودا یک خشاب تیر به سمت آمبولانس شلیک شده بود.

ناصح تصریح کرد: در این حادثه دو نفر از همکاران ما در پایگاه اورژانس(Emergency) نوبندیان، دچار جراحت شدند که یکی از آنها در بخش مراقبت‌های ویژه ICU چابهار بستری و وضعیت وی رضایت‌بخش است و دومین همکار مجروح نیز امروز براي ادامه روند درمان به تهران اعزام مي‌شود.

رییس اورژانس ایرانشهر با بیان اینکه عامل یا عوامل تیراندازی به این آمبولانس تا کنون شناسایی نشده اند، از پیگیری مسئولان امنیتی استان برای شناسایی این فرد یا افراد خبر داد و گفت: روز گذشته به همراه چندین نفر از مسئولان دانشکده علوم پزشکی(medical) ایرانشهر به محل این حادثه رفتیم و با ریش سفیدان، بزرگان، ائمه جمعه و شورای شهر جلسه داشتیم و آنها نیز تاکید داشتند که این فرد یا افراد، هر چه زودتر شناسایی و معرفی شوند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: